Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaaja vastaa hetken kysymyksiinne

Vierailija
03.12.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas, jos jollain jotain kysyttävää :)

Vierailija
2/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko blogissasi myös omia poseerauskuviasi tyyliin Kotirouva Lontoossa ja Rillan koti. Jos on, niin miksi?

Onko reilua altistaa omat lapsensa koko maailma pällisteltäviksi ja arvosteltaviksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blogaat?

Bloggaaminen on minulle ihana harrastus, koska tykkään valokuvata sekä kirjoittaa. Siinä voin yhditää nämä kaksi minulle rakasta asiaa.

Vierailija
4/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon aikaa blogin kirjoittaminen/kuvaaminen vie?

Kuinka montaa muuta blogia ehdit seurata?

Kommentoitko muiden blogeja?

Voiko blogiasi kommentoida ilman sinun omaa ennakkotarkastusta?

Paljonko blogillasi on suunnilleen seuraajia?

Minkä blogi-alustan olet valinnut ja miksi?

Onko tämä ensimmäinen ja ainoa blogisi?

Vierailija
5/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blogaat?

Bloggaaminen on minulle ihana harrastus, koska tykkään valokuvata sekä kirjoittaa. Siinä voin yhditää nämä kaksi minulle rakasta asiaa.

Kirjoittaisitko, vaikka kukaan ei lukisi blogia?

Vierailija
6/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat esitellä omaa elämääsi muille?

Onko blogissasi myös omia poseerauskuviasi tyyliin Kotirouva Lontoossa ja Rillan koti. Jos on, niin miksi?

Onko reilua altistaa omat lapsensa koko maailma pällisteltäviksi ja arvosteltaviksi?

Mielestäni en "esittele" omaa elämääni blogissani. Kirjoittelen vain mitä päiviimme kuuluu ja moni lukijani saa blogistani myös vertaustukea.

Blogissani on myös omia kuviani, mutta ei mitään ns. poseeraus-päivän asu-kuvia.

Blogissani on lapseni kuvia enkä koe, että laittavani häntä arvostelun kohteeksi. Jos näin ajattelisin en voisi kulkea missään ulkonakaan, koska ihmisethän näkevät hänet myös ulkona ollessamme.

ap

Vierailija
7/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatko portaalissa vai itsenäisenä?

Vierailija
8/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon aikaa blogin kirjoittaminen/kuvaaminen vie?

Kuinka montaa muuta blogia ehdit seurata?

Kommentoitko muiden blogeja?

Voiko blogiasi kommentoida ilman sinun omaa ennakkotarkastusta?

Paljonko blogillasi on suunnilleen seuraajia?

Minkä blogi-alustan olet valinnut ja miksi?

Onko tämä ensimmäinen ja ainoa blogisi?

Kirjoittamiseen ja kuvaamisen voi hyvinkin mennä pari tuntia päivässä jos päivitän joka päivä. Kirjoittamiseen tietenin enemmän, mutta sen teen yleensä illalla lapsen käytyä nukkumaan.

Itse seuraan n. 50 blogia.

Kyllä kommentoin muita blogeja jos postaus on kiinnostava.

Tarkastan aina kommenttini ennen julkaisemista, koska blogiin tulee aika ajoin sopimattomia kommentteja.

Blogillani on rekisteröityneitä tilaajia n. 150.

Alustana on Blogger.

Blogini on minun ainoa. Kirjoitin aikaisemmin toista, mutta se oli vain minun omaksi ilokseni.

ap

Vierailija
9/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatko portaalissa vai itsenäisenä?

Kirjoitan itsenäisesti.

Vierailija
10/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasket yhteen kaikki kuukauden aikana blogisi kautta saadut hyödyt, kuten verkkokauppa-alennukset, tuotelahjat, mahdolliset mainostulot ja kirjoituskorvaukset, pääsetkö paljon yli tuhannen euron? Oletko tyytyväinen blogisi kautta saamiisi ansioihin?

t.toinen bloggaaja

Vierailija
11/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasket yhteen kaikki kuukauden aikana blogisi kautta saadut hyödyt, kuten verkkokauppa-alennukset, tuotelahjat, mahdolliset mainostulot ja kirjoituskorvaukset, pääsetkö paljon yli tuhannen euron? Oletko tyytyväinen blogisi kautta saamiisi ansioihin?

t.toinen bloggaaja

En pääse lähellekkään. Blogia kirjoitankin enemmän omaksi ilokseni. Se ei ole minulle siis työtä.

ap

Vierailija
12/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täällä vastailemassa.

Vierailija
13/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogin kieltä tai kirjoitusvirheitä ja mitä ajattelet tämänlaisista kommenteista?

Vierailija
14/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogin kieltä tai kirjoitusvirheitä ja mitä ajattelet tämänlaisista kommenteista?

Ei kommentoida. Ihme kyllä! Tiedän että niitä on vaikka kuinka paljon ja niin niitä on varmasti myös tässä keskustelussa :D

ap

Vierailija
15/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro bloggaajan silmin.

Vierailija
16/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks värikäs pipsa on niin suosittu?

kerro bloggaajan silmin.

Mielestäni sen takia, koska blogi on niin erilainen verratuna näihin perus luiseviin muotibloggareihin. Pipsa on iloinen oma itsensä ja se näkyy myös blogissa. Tämä on varmaan yksi iso tekijä. On myös niitä ihmisiä, jotka eivät pidä blogista, mutta joillan on vaan pakkomielle käydä näissä vihaamissaan blogeissa kiusaamassa. Tästäkin siis syntyy suosiota blogin kävijälaskureissa.

ap

Vierailija
17/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia neuvoja antaisit blogia aloittelevalle?

Perusta blogi jossa on sellainen aihe mistä itse pidät. Silloin jaksat myös itse kirjoittaakin (et kyllästy) ja teksi tulee olemaan myös lukijalle mielenkiintoista. Älä odota heti kamalaa lukija vyöryä vaan kirjoittele ensin omaksi huviksesi. On todella palkitsevaa huomata kuinka lukijoita alkaa kiinnostamaan tekstisi ja ryhtyvät blogin tilaajiksi. Onnea blogin perustamiseen!

ap

Vierailija
18/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko J?

Onneksi en :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän