Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti työkaverin kanssa

Vierailija
03.12.2012 |

Ihan klassikon ainekset. Työpaikan tapahtuma. Kortsua ei luonnollisesti käytetty, onhan se makoisampaa ilman.

Minä idiootti luulin, että se aikoo kertoa että tuli pussailtua tai jotain sellaista kun otti siinä sohvalla asian puheeksi niin vaikean näköisenä. Mutta ei, olikin pantu ja kondomikin unohtui.

Minun syytäni kuulemma, ei ole tarpeeksi seksiä kotona.

Ja minä kun olen aina luottanut häneen täysin. Ihmettelee kovasti kun näin pahastuin. Miten niin en muka voi luottaa enää, tottahan hän rakastaa minua ja niin edespäin. Hän on rehellinen mies. Kovasti on paheksunut kavereidensa pettämisiä. Ja epäillyt minua milloin mistäkin.

En voi erota lasten takia. Mutta kosto tulee olemaan suloinen. Ehkäpä tosiaan valehtelen sille nyt aluksi että annan anteeksi ja ymmärrän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä tekisin jos olisi tuo tilanne.

Vierailija
2/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä tekisin jos olisi tuo tilanne.

Eron jälkeen en taatusti liikoja antais edes lapsiaan nähdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en väitä että kosto on suloinen. Se ei välttämättä mene osoitteeseensa. Osuukin omaan nilkkaan. Älä tee mitään hätiköityä, mieti rauhassa.

Meillä mies ei tunnustanut, vaan jäi kiinni sarjasta pettämisiä ja olin itse hiljaa siitä. Jätin avioerohakemuksen miehen tilipäivänä. Miehen ollessa töissä oli kaunis kesäpäivä, koulut loppuneet, pakkasin sukulaisten avulla lapset ja tavarat ja lähdin. Se oli miehelle täysi shokki. Takaisin en ole mennyt. Kosto tai ei, niin minulle vaan kertakaikkiaan tuli mitta täyteen.

Mutta olen kamalan pahoillani. Miehesi ei saisi syyttää sinua, sillä hän se oli, joka petti. Tekopyhä tyyppi.

Älä anna helpolla anteeksi. Vaadi sukupuolitautitestit ja mene itsekin.

Ja minun mielestäni ei ole mitään järkeä jatkaa ilman terapiaa. Meillä yksi syy eroon oli juuri se, että miehen mielestä terapia oli vaan hulluille, ja hänhän ei ollut hullu eikä ollut mitään, mitä pitäisi ratkoa.

terv. kolmen yh (usko pois, yh:na voi olla ihan mukavaa, vaikka penniä saa välillä venyttää)

Vierailija
4/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä niin inhoan näitä äitejä jotka "ei voi erota lasten takia".

Jos teillä ny ruvetaan kostamaan puolin ja toisin / muuten suhde muuttuu radikaalisti, niin tiedätkö kuka kärsii eniten?

Mun äitikin oli yhdessä isän kanssa koska ei halunnut erota lasten takia. Arvaa, kuinka vihainen sille oon kun sain useasti kuunnella huutoa yms ja vanhemmat luuli ettei lapset kuule. Olipa mukava esimerkki itselle liitosta ja edelleen ahdistaa jotkut illat jne. vaikka aikaa tuosta on jo!!

Että järki käteen sitten jos rupeaa suhde menemään paskaksi!

Vierailija
5/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia nimenomaan ei pidä jäädä roikkumaan onnettomaan suhteeseen. Kyllä ne lapset aistii että vanhemmilla ei ole kaikki kunnossa

Ihan klassikon ainekset. Työpaikan tapahtuma. Kortsua ei luonnollisesti käytetty, onhan se makoisampaa ilman. Minä idiootti luulin, että se aikoo kertoa että tuli pussailtua tai jotain sellaista kun otti siinä sohvalla asian puheeksi niin vaikean näköisenä. Mutta ei, olikin pantu ja kondomikin unohtui. Minun syytäni kuulemma, ei ole tarpeeksi seksiä kotona. Ja minä kun olen aina luottanut häneen täysin. Ihmettelee kovasti kun näin pahastuin. Miten niin en muka voi luottaa enää, tottahan hän rakastaa minua ja niin edespäin. Hän on rehellinen mies. Kovasti on paheksunut kavereidensa pettämisiä. Ja epäillyt minua milloin mistäkin. En voi erota lasten takia. Mutta kosto tulee olemaan suloinen. Ehkäpä tosiaan valehtelen sille nyt aluksi että annan anteeksi ja ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme