Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit 17-vuotiaalle tytölle joululahjaksi?

Vierailija
03.12.2012 |

Minulla on tosi rakas nuori, jonka joulua haluaisin ilahduttaa. Olisi kiva kerätä vaikka muutama tosi kiva pikkujuttu hänelle jouluksi. Ideoita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole tiedossa mitään täsmätoivetta. Jos tykkää lukemisesta niin kirja tai lahjakortti kirjakauppaan. Harrastaako jotain, kävisikö joku harrastukseen liittyvä juttu?

Vierailija
2/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi ostaa jotain tulevaan omaan kotiinkin.

Astioita, lakanoita, pyyhkeitä?

Lahjakortti vaatekauppaan, kynsilakkoja, karkkia, joku kirja, lehtitilaus (esim. trendi, cosmo, olivia...), lahjakortti manikyyriin jne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä omaan kotiin muuttamisesta. Astiat voisi siis olla kiva juttu tai jotkut ruuanlaittovälineet. Vaatelahjakorttikin olisi varmasti kiva. Karkkiakin voisi varmaan laittaa.

Saavatkohan lastenkodissa asuvat muuten minkä verran lahjoja? Joutuukohan tyttö hankalaan asemaan, jos ostan kovin paljon lahjoja ja muut katsoo sitten vieressä paketin avausta?

Vierailija
4/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin nämä:

http://www.finlayson.fi/tuote/60710-4090-17-06/Klubi-satiinipussilakana…

Ostin omalle tyttöpuolelle 17-18v lahjaksi Marimekon lakanoita ja pyyhkeitä kun asui meillä ja oli kiva, että hänellä oli omat liinavaatteet kun "entiset omat" jäivät äidin luokse. Sen jälkeen Arabian ja Iittalan astioita toiveiden mukaan.

Vierailija
5/18 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkää nyt aikuiset oikasti ostako mitään lakanoita lahjaks. Ne osottaa siitä, ettet oo muutakaan keksiny. Ihan kokemuksesta voin itse tuon ikäsenä sanoa. Mieluummin jotain ruuanlaittoon liittyvää. 

Vierailija
6/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, joo enpä tiedä itsekkään mitä antaisin 17-vuotiaalle siskolleni joululahjaksi..Ei mitään kallista, mutta jotain mikä tulisi tarpeeseen nyt kun hän asuu jo omillaan.

Vierailija
7/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, joo enpä tiedä itsekkään mitä antaisin 17-vuotiaalle siskolleni joululahjaksi..Ei mitään kallista, mutta jotain mikä tulisi tarpeeseen nyt kun hän asuu jo omillaan.

Vierailija
8/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti. Leffaliput. En luottaisi siihen että aikuinen osaa valita lahjan.

Vierailija
9/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäiselle ja tuossa tilanteessa olevalle ostaisin jotain mistä on iloa heti, en lakanoita tms. seuraavaan kotiin vaikka ne ovatkin sinänsä kiva lahja. 

Vierailija
10/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ideoita oletkin jo saanut, minäkin hankkisin joko lahjakortin, leffalippuja tai tosiaan liinavaatteita tai astioita. Oma tyttöni (19 v.) muutti juuri nyt syksyllä opiskelemaan, ja oli kyllä tosi iso asia, kun oli omasta takaa kodin tavaroita. Tytär niistä nauttii ja ihailee, kun on kauniita astioita ja liinavaatteita.

Astiasarjasta kysyisin tytön mielipidettä, lakanoita tai pyyhkeitä on ehkä helpompi ostaa. Tai kattiloita, vuokia, tms.

Ivana Helsingin sulkakuosiset lakanat voisivat miellyttää:

http://www.kodin1.com/shop/fi/kodin1/pussilakanasetti-indian-summer-5693288--malli

Vierailija
11/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortonkeja.

Vierailija
12/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin hiljattain synttärilahjaksi leffaliput ja kovin oli synttärisankari tyytyväinen.

Vierailija
13/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä, koru.

Vierailija
14/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin hiusaiheinen setti: Tangle Teezer -harja, hiuslakkaa, pesuaineita, pinnejä...

Tai vaikka hiustenkuivain, suoristusrauta, kiharrin tms, riippuen kuinka paljon lahja saa maksaa.

Toisaalta joku korukin voisi olla kiva. Vaikka et valinnassasi osuisi välttämättä täydellisen oikeaan niin korulle voi silti syntyä valtava tunnearvo, koska sinä olet antajana. Ja vaikka koru ei viehättäisi saajaa nyt niin ehkäpä sitten muutaman vuoden päästä se on kovassa käytössä. TitiMadamille on kivoja koruja ja yrityksen toinen perustaja on suomalainen, joten kotimaisuuttakin mukana: http://titimadam.com/

Nuorten suosiossa taitaa edelleen olla Converse-tennarit ja Kånken-reppu, joten sellaisetkin varmasti kelpaa.

Minua on alkanut ärsyttää ainaiset LAHJAKORTIT. Aina ehdotellaan niitä. Minä haluan hankkia jotakin sellaista, jossa oikeasti olen ajatellut lahjan saajaa. Miksi mennä siitä missä aita on matalin? Lahjakortti on tylsä. Lahjakortti on hyvä vain silloin, jos siihen liittyy ajatusyhteisestä ajasta. Vaikka teatterilippu, jonka vierekkäinen paikka jää itse antajalle, tai ravintolalahjakortti, joka on tarkoitus käyttää yhdessä.

Vierailija
15/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 09:56"]

Meikkejä, koru.

[/quote]

Vaikea ostaa tuon ikäiselle, ellei tunne makua! Sinänsä muuten kiva.

Ennemmin jotain kivoja ihonhoitotuotteita.

Vierailija
16/18 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jotain omaan kotiin, kysy haluaisiko hän jotain tiettyä astiasarjaa tai pyyhkeitä? Tai sitten semmoinen "ihonhoito" setti eli kasvojen putsaria, rasvoja jne.

Vierailija
17/18 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voisin ostaa 17v isosiskolleni joululahjaksi, ei mitään hirveän kallista mutta semmoista mitä hän käyttäisi paljon. ideoita?

Vierailija
18/18 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä voisin ostaa 17v isosiskolleni joululahjaksi, ei mitään hirveän kallista mutta semmoista mitä hän käyttäisi paljon. ideoita?

Normalista jotain, mitä tiedät hänen käyttävän tai ihan lahjakortti ja lupaus lähteä shoppailukaveriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi