Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana ja 30kg ylipainoo

03.12.2005 |

ja lihon edelleen.. jouduin jättämään masennuslääkkeet pois ja sen kyllä huomaa. syön epäsäännöllisesti mutta vähän. Alussa oli pahoinvointia mutta nyt sillai ok. ainut että puuskutan joka käänteessä. normaalisti ei kyl ole noin huono kunto. väsyttää eikä halua tehä mitään. ennen raskautta oli energiaa muille jakaa ja nyt tullu 2kk 5kg lisää painoa. Ahistaa ja ylämahaa turvottaa. on ihan pinkee. Meillä on jo kaks ihanaa lasta. vielä alle 3v mutta kohta toinen täyttää. Osaisiko joku auttaa miten pitäisi liikkua ja syödä. Jos rasitan itseäni " liikaa" niin sillon tulee paha olo. Teen mitä vaan että painoni ei kasvaisi, kunhan saa syödä. Pisteitä ei tule laskettua, mutta valmiit reseptit ihan jees.. LAISKA OLEN...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeitä en kylläkään ole jättänyt pois vaan syön yhä saman 40mg cipramilia mitä ennenkin lääkärin suosituksesta. Toinen raskauskuukausi on lopuillaan, mutta olo on todella tukala ja mitään ei jaksaisi. Tulee syötyä väkisinkin koko ajan kun vatsaan ei mahdu kerralla kuin pieni määrä ruokaa, esim hedelmä tai leipä. Hirveän pinkeä olo ja pelottaa millaiseksi tämä vielä muuttuu. Ei auta muuta kuin syödä kevyesti hedelmiä ja vihanneksia. Oikeasti tavallinen suomalainen ruoka ja säännölliset ruoka-ajat on tehokkainta painonpudotuksessa, mutta tällä hetkellä en siihen itse pysty.

Vierailija
2/3 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelemme mieheni kanssa raskautta. 30 kiloa ylipainoa mulla. pelottaa miten jaksan raskauden ja etten kauheasti paisuisi lisää. tahdon kuitenkin vielä lisää lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän kannata yksin olla ongelman kanssa. Käsittääkseni terveyskeskuspalveluihin kuuluu ravitsemusterapeutin vastaanotto. Ihan ilmainen vielä. Jospa sieltä tulisi apuja ja ohjeita! Minä ainakin haluaisin saada ennen kaikkea täsmätietoa, miten pitäisi syödä ja liikkua ihan ammatti-ihmisen suusta.

Sitten toinen mikä tuli tosta liikuntahommasta mieleen, niin uiminen voisi olla hyvä laji!

Terv. Katti26 jolle tuli raskausaikana 10kg ylipainon päälle 25 kg ja joka yrittää nyt päästä kaikista liikakiloista eroon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme