Että mua ärsytttää nu IL:n otsikot. Tänäänkin:
paniikki
tuohtunut
kohutorttu
hurja operaatio
350 miljoonaa
mitään järkeä?
erikoisimat unohdukset
hurmaavat pitsissä
bensaskandaali
myrsky etenee
sekaisin!
Siis kaipaatteko TE oikeasti tuollaisia superlatiiveja??
Kohukaunotar iski erikoisen julkihomon salakaapista rikollismafian lapsiinsekaatumisskandaalin rippituolista talvimyrskyssä! Olitko paikalla? Klikkaa ja katso kenen isot tissit räjähtivät enne kuin sosiaalityöntekijä vei vauvan väkisin huostaan kehitysvammaiselta bambilta.
Kommentit (6)
asialliset uutiset TV:stä aamulla, en mitään muka-nuorekasta- ilmeen-uudistamista jopa YLE:ltä. Vituttaa, metsään menivät.
Tahdon takaisin arvovaltaiset harmaatukkaiset kuuluttajat, uutistenlukijat ja lakoniset raportit asiain tolasta, enkä tuollaista amerikalaista helikopteri-pörrää-ruumiskasan-äärellä- E4:sella -journalismia.
Ällöttävä, kun ei voi olla suomalainen ja asiallinen, kaikessa pitää matkia jotakin brittien tabloidityyliä tai jenkkien tirkistelynhaluista salarunkkausta, jonka jälkeen huudetaan isänmaata jeesusta ja perhearvoja ja kauhistellaan, jos perheen tytär käy samassa suihkuhuoneessa iltapesulla kuin isä. Eri aikaan tietysti, mutta pervo on se.
uutisotsikoita luettelemalla sanoja. Eli, jos ei vaikka halua lukea uutisia lady gagasta, niin listaa sanan gaga, ja gaga -uutiset jäävät taatusti pois. Vaikeampaa on listata kaikki sanat näistä ääliöuutisista. Rinnat, tissit, vako, peppu... jne tai sitten jotenkin että rinna* yms. Lähtee suurin piirtein puolet otsikoista kun suodattaa nuo sanat.
Olen niin ärsyyntynyt, että teen tästä kolumnin.
Minua ärsyttää niiden otsikot kun niistä ei tiedä, mistä on kyse. Tämä ja nämä.
Tämä ärsyttää suomalaisia
Tämän takia et pärjää
Nämä asiat ovat tärkeitä
Näin voit välttää sakot
Tämä vaarantaa sinut.
Tältä hän näyttää nyt.
ja ihmiset lukee sitä paskaa...