Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkoti paloi - lapset pakkaseen

Vierailija
30.11.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288520398882.html

Hyvä että on kriisiapua ja psykologeja paikalla reilusti hoitamassa lasten traumoja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oltu varauduttu tulipaloon niin etta lapsia ei olisi tarvinnut laittaa ulos... kummallista toimintaa.

Vierailija
2/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan tuolla nyt 5 minuutissa jäätyy????

Mitään riskejä ei pidä ottaa, vaan suorinta tietä ULOS. Olisitteko mieluummin lukeneet palaneista lapsista???? mikä vaivaa???????? Mä ainakin tarvitsisin äitinä kriisiapua, jollei mun lasta vietäisi ulos, vaan jätettäisiin sisälle palavaan kiinteistöön, kenties itse kömpelöillä sormilla pukemaan jotain haalaria, kun liekit nuolee jo viereistä ovea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten tarhalaisten äitinä on ilahduttavaa lukea, että henkilökunta on toiminut vaarallisessa tilanteessa ripeästi ja juuri niin kuin pitääkin.

Tulipalohan leviää nopeastikin, puhumattakaan savukaasuista. Tulipalon (pienenkin) sattuessa haluaisin omat lapseni välittömästi kannettavan/juoksutettavan vaikka alasti ulos hankeen turvaan.

Hyvää toimintaa Kirkkonummella!

Vierailija
4/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan tuolla nyt 5 minuutissa jäätyy????

Mitään riskejä ei pidä ottaa, vaan suorinta tietä ULOS. Olisitteko mieluummin lukeneet palaneista lapsista???? mikä vaivaa???????? Mä ainakin tarvitsisin äitinä kriisiapua, jollei mun lasta vietäisi ulos, vaan jätettäisiin sisälle palavaan kiinteistöön, kenties itse kömpelöillä sormilla pukemaan jotain haalaria, kun liekit nuolee jo viereistä ovea...

miksi ne vaatteet sityten yleensä puetaan ulos jos niitä ei välttämättä tarvita?

Vierailija
5/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan tuolla nyt 5 minuutissa jäätyy???? Mitään riskejä ei pidä ottaa, vaan suorinta tietä ULOS. Olisitteko mieluummin lukeneet palaneista lapsista???? mikä vaivaa???????? Mä ainakin tarvitsisin äitinä kriisiapua, jollei mun lasta vietäisi ulos, vaan jätettäisiin sisälle palavaan kiinteistöön, kenties itse kömpelöillä sormilla pukemaan jotain haalaria, kun liekit nuolee jo viereistä ovea...

miksi ne vaatteet sityten yleensä puetaan ulos jos niitä ei välttämättä tarvita?

kun yhden oven takana palaa... Eiköhän siinä toimita juuri niin kuin on pelastussuunnitelmaan kirjattu eli painutaan ulos. Mieluummin pelastunut lapsi hieman kylmissään kuin palanut tai savumyrkytyksen saanut lapsi.

Vierailija
6/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne lapset olisi pitänyt jäädä pukemaan sinne sisälle! Mitkä traumat nyt lapset saavatkaan talvesta!?

Vierailija
7/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa taas hirveää. Helppo kuvitella että lasten vanhemmat vetävät itkupotkuraivareita. Heidän kullanmurut työnnetty pihalle pelkissä sisävaatteissa. Vielä vaatteet jätetty tuhoutumaan ja nehän tietysti vähintään tuhansien eurojen luxusmerkkituotteita. Siellä kysellään kiivaasti kuka korvaa ja hyvittää kaiken.

Vierailija
8/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan tuolla nyt 5 minuutissa jäätyy???? Mitään riskejä ei pidä ottaa, vaan suorinta tietä ULOS. Olisitteko mieluummin lukeneet palaneista lapsista???? mikä vaivaa???????? Mä ainakin tarvitsisin äitinä kriisiapua, jollei mun lasta vietäisi ulos, vaan jätettäisiin sisälle palavaan kiinteistöön, kenties itse kömpelöillä sormilla pukemaan jotain haalaria, kun liekit nuolee jo viereistä ovea...

kun yhden oven takana palaa... Eiköhän siinä toimita juuri niin kuin on pelastussuunnitelmaan kirjattu eli painutaan ulos. Mieluummin pelastunut lapsi hieman kylmissään kuin palanut tai savumyrkytyksen saanut lapsi.

entä jos olis satanut vettä

Vierailija
9/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillaan siitä, että lapsia ei oltu puettu evakoinnissa? Ei todellakaan ole ollut. Silti niitä palelevia lapsia käy sääliksi. Myös siksi, että ovat paenneet tulipaloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi