Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini yrittää pitää suhdettamme yllä antamalla rahaa

Vierailija
30.11.2012 |

muuta yhteyttä meillä ei sitten olekaan. Saattaa soittaa kerran kuussa ja kysyä tarvitsenko rahaa, yleensä otan vastaan ja kiitän soitosta.

Itse en oma-aloitteisesti pidä äitiini muuta yhteyttä enkä pyydä rahaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on vieläkin tunnekylmempi äiti joka ei ole pitänyt minuun yhtään mitään yhteyttä kymmeneen vuoteen eikä ole edes nähnyt lapsiani eli hänen lapsenlapsiaan. Ja arvaa mitä? EN OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ äidilleni. Äitini vaan sattui saamaan minut vahinkolapsena, eikä jaksanut rakastaa minua vauvana, taaperona, lapsena, koululaisena, nuorena - eikä sitten tietenkään edes aikuisenakaan.

Maailmassa on todella paljon täysin tunnevammaisia, tylyjä ja piittaamattomia äitejä. Mulla on yksi sellainen. Se ei edes soita, ei ole koskaan antanut rahaa tai lahjoja tai välittänyt ylipäätään yhtään.

Miksi v***ssa aina ekana joku määkii että ap:n oma syy!

Vierailija
2/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otan rahat, kun ei se muuhun pysty. Lievittää sillä huonoa omatuntoaan ja me elellään sitten vähän leveämmin. Nykyisin ihan sujut asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienenä mummoni hoisi minua ja isompana äitini valitsi narsisti- alkoholisti-isäni hoivaamisen piittaamatta meistä lapsista.

Kun ei ole tunnesidettä äitiinsä, sitä ei vaan ole.

Vierailija
4/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella että aiemmin äiti vähän viitsi teeskennellä välittävänsä (soitti pari kertaa vuodessa), mutta kun välini narsisti-isääni menivät poikki isäni pahoinpidellessä minut, niin äitini asettui isäni puolelle, "valitsi isän", ja katkaisi itse täydellisesti välinsä lapseen. Ja tässäkään tapauksessa en ole itse tehnyt mitään, päinvastoin ollut aina kiltti ja miellyttämisenhaluinen lapsi :( Narsistille ei vaan mikään riitä vaan aikuinen lapsikin pitää hakata ja nujertaa...

Vierailija
5/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se harmi, ettei vietetä yhteistä aikaa, mutta onhan rahakin aika kiva asia? Sillä saa paljon helpotusta elämään, oikeasti!!!

Oletko nuori ja idealistinen?

Vierailija
6/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä missään vaiheessa aio antaa äidilleni tunnetta, että hänen antamansa rahat olisivat minulle korvaamaton apu talouteeni, enkä ilman niitä kymppejä pärjäisi.

Sitä iloa en äidilleni suo, että olisin hänen antamistaan rahoista taloudellisesti riippuvainen.

Otan kympit, mutta ilmankin pärjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän