Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! MIten laittaisin hiukset kivasti pikkujouluihin?

Vierailija
30.11.2012 |

Vaaleat, pitkät,ylettyvät puoleen selkään ja ovat aina kiinni...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa, katso blogeista ohjeet. Esim. ps. I love fashion

Vierailija
2/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päättänyt tästedes käydä AINA kampaajalla ennen näitä tilanteita. Ei maksa paljoa.

Olen ihminen, joka ei osaa laittaa pitkiä hiuksiaan MITENKÄÄN. Tähän saakka olen kuitenkin yrittänyt, mikä on ollut ihan järjetöntä. Tajusin asian, kun kesällä menin ennen juhlia kampaajalle lehdestä revityn kuvan kaa ja sanoin, että TÄLLAISET mulle.

Parikymmentä minuuttia meni ja mulla oli ihanat hiukset. Itse olisin tuhertanut niitä pari tuntia ja silti ne ois ollu päin hevonpersettä.

Suosittelen siis kampaajakäyntiä.

Jos ei onnistu, selaa nettiä. Tääl näyttää olevan aika paljon kampaustutoriaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii vallattomat kiharat

Vierailija
4/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina illanistujaisiin, mutta itselle en "osaa" tehdä, kaikki näyttää jotenkin hölmöltä. Ja sitten laitan hiukset kiinni :(

Vierailija
5/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran osaat, niin ei pitäis olla ongelmaa :) Probleema on varmaan se, että oot tottunut katselemaan itseäsi peilistä hiukset kiinni ja siksi tuntuu ettet muka osaisi. Hiukset kiinnikin voit saada tosi kivan lookin, teet sellaisen korkean, taakse päin vedetyn etuosan ja "pinnität" sen niskaan (alapuoliset hiukset auki). Tai ihan mitä vaan, kyllähän pitkästä tukasta tekee vaikka mitä!

Mitä järkeä on pitää pitkiä hiuksia jos ne on aina vaan samalla tavalla...

Vierailija
6/6 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein koekiharat ja ne oli suorana parin tunnin päästä... Liukkaat hiukset, eikä auttanut mitkään tökötit.

Päätin sitten mennä suoralla, suoristan ensin ja sitten laitan nätillä ruusukkella osan hiuksista kiinni taakse, siis ettei ne sivuhiukset roiku edessä. Tämä koekampaus vakkuutti.