Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB: favorite

Vierailija
29.11.2012 |

Mistä tulee facebookissa sivun oikeaan laitaan henkilöt "favorite" -kohtaan? Ts. miksi siellä on tietyt henkilöt (vaikka itse en olisi heitä seurannutkaan)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeassa laidassa chatti... Eli millain ne ihmiset siinä sulla näkyy?

Vierailija
2/5 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siinä lukee favorite ja sen alla noin 10 ihmistä. Sit sen alla on "lisää kavereita". Mistä ne ihmiset siihen valikoituu (heidän kanssaan en ole ollut tekemisissä)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siinä lukee favorite ja sen alla noin 10 ihmistä. Sit sen alla on "lisää kavereita". Mistä ne ihmiset siihen valikoituu (heidän kanssaan en ole ollut tekemisissä)?

mulla siinä on ihmisiä joiden kanssa olen lähiaikoina chattaillut mutta myös esim. ihastus johon ei ole ollut yhteyttä pitkään aikaan. En tiedä tosiaan.

Vierailija
4/5 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kylläkin lista ihmisistä keskustelussa ja sen alla viivaa "lisää kevereita". Eivät kyllä liitymitenkään siihen kenen kanssa oikeasti edes chattaan tai en.

Tuon palkin yläpuolella näkyy koko ajan reaalijassa mitä kaverini touhuavat, ketä omia kavereitaan kommentoivat ja mitä sanovat.

Vierailija
5/5 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyykin pelkästään iPhonessa, mut samassa paikassa, missä läppärillä on vaan niitä kavereita "lisää kavereita" -kohdan yllä.