Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pihtasitko nuoruusvuosina mielestäsi liikaa?

Vierailija
03.12.2005 |

Eli näin jälkeenpäin ajateltuna, olisiko elämäsi ollut täydempää jos olisit sanonut " kyllä" vähän ueammin useammalle...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni 17v2kk iässä, seurusteltuani 6kk tämän tyypin kanssa. Ei se oikein toiminut. Sitten tapasin *elämäni rakkauden*, mutta olin liian nuori hänen mielestään kovin vakavaan suhteeseen; hän oli 30v ja minä 17v. Sittten tein elämäni mokan ja menin naimisiin 18-vuotiaana erään miehen kanssa vain tehdäkseni rakkaani mustasukkaiseksi. No sitä kesti sellaset 4 vuotta... Ettei nuoruusvuosina kovin monen kanssa tullut oltua, mutta sekoiltua muuten sitten enemmän...

Vierailija
2/14 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies tai täysin tollo naispuolinen teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

Vierailija
4/14 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni 23-vuotiaana. En " pihdannut" yhtään liikaa, päin vastoin!

Vierailija
5/14 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis ns. kiltti tyttö, vaikka liikuinkin/seurustelin monien ihanien tyyppien kanssa ja olisin voinut heidän kanssaan tehdä muutakin kuin tapailla. Olisin ollut montaa mukavaa kokemusta rikkaampi, mutta jotenkin sitä vain ajatteli siinä vaiheessa, että ei lyhytaikaisia juttuja. Tosin näiden tyyppien kanssa tuli liikuttua/tapailtua usemman vuoden ajan, joten asia olisi hyvin voinut toimia, mutta itse halusin pitää enemmän kaverilliset välit.

Vierailija
6/14 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasin todella paljon mutta en kadu pihtaamisiani. Neitsyys meni vasta 17- vuotiaana. Ne mitkä olisi voinut jättää väliin, on yhden illan panot parin idiootin tyypin kanssa kännissä.

Niitäkään en kyllä varsinaisesti kadu.

Ne vaan opetti mulle, miten ei pidä toimia.

Vierailija
7/14 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, olin ihan puhdas huora ja jos saisin elää sen ajan uudelleen niin luku olisi alle 5 ehdottomasti. Siitä oli haittaa, psyykkisesti ja henkisesti :(

Vierailija
8/14 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, pihtasin. Olin niin epävarma. Tunsin itseni läskiksi ja laudaksi, ihan suotta, enkä uskaltanut tarttua tilaisuuksiin. Mutta näin vanhemmiten kun on varmempi ei enää tee mieli lähteä kenen tahansa mukaan. No ei ne keitä tahansa ollu nuorempanakaan.

Kolmikymppisenä rentouduin ja siitä lähti!

Nelikymppisenä ei voi oikein enää luontevasti sekoilla diskossa ja napata jotain kuumaa miestä mukaan.

Joskus se harmittaa!

Vierailija
9/14 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka oli itseasiassa aviomieheni. Kaksi on ollut kaikenkaikkiaan, kun tämän miehen kanssa oli hetken ero ennenkuin tosissaan sitouduttiin. Olisin kai voinut sanoa useammin kyllä, mutta tuskin se lopputulosta olisi muuttanut. ;) Oon ihan tyytyväinen näin. Onnellinen, enkä koe että jotain olis jäänyt kokematta.

Vierailija
10/14 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pihtasin ja tällä tietämyksellä olisin antanut mennä enemmmän. Flirttailin ja ihastuin kyllä aika usein, mutta olen ollut harvojen ja pitkien suhteiden ihminen ja uskollinen. Periaatteessa.

Eräskin mies jäi vaivaamaan, mutta toisaalta olen onnellinen etten pettänyt kumppaniani. Se vetovoima välillämme töissä oli vaan aivan ritisevää, ja voisin vaikka vannoa että olisi kyllä synkannut erinomaisesti silläKIN tavoin. Aika kamalaa minulta, mutta kaduin aika pitkään etten heittäytynyt siihen, vaikka se olisikin merkinnyt pettämistä. Hänkin kyllä halusi, se kävi oikein selväksi. Nykyään hänellä on kumppani joka muistuttaa minua, kun joskus on tullut vähän katsottua...

Vierailija
11/14 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se mikä on jäänyt kaduttamaan on että vietin vaihto-oppilasvuoteni haikaillen suomalaisen poikaystäväni perään, vaikka olihan se nyt aika selvää ettei suhde kestänyt vuoden erossaoloa vaan päättyi eroon heti kun tulin takaisin kotiin. Meni vaihto-oppilasvuosi vähän hukkaan.

Muuten olen jakanut ilolla silloin kun on houkutteleva tilaisuus ollut.

Vierailija
12/14 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin harvoin kieltäydyin

Vierailija
13/14 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kumppanini on ensimmäiseni ja toivon mukaan viimeiseni. Aiemmat sähellykset, jotka eivät onneksi menneet loppuun saakka, eivät aiheuttaneet muuta kuin harmaita hiuksia. Opettavaisia kokemuksia tosin, mutta en haluaisi niitä yhteen enempää. Nyt on kaikki juuri niinkuin pitääkin.

Vierailija
14/14 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kireä esinahka ja pelkäsin että naiminen sattuisi. Osottautui vääräksi luuloksi sittemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi