Peplum-toppi, minkälaisella vartalolla pidätte noita?
Siis että, minkälainen vartalo sulla on, jos pidät tuota?
Oon ihastunu tuohon malliin, ja mietin että sopisko semmonen itselleni..
Ensi viikkoa ja veronpalautuksia odotellessa :D
http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&sa=N&tbo=d&biw=1366&bih=643&tbm=…
http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&sa=N&tbo=d&biw=1366&bih=643&tbm=…
Kommentit (20)
peilistä sopiiko.
Kesällä näin isoilla ihmisillä näitä päällä ja olivat todella rumannäköisiä.
Samoin kun jollain on näitä minishortseja, tai microversioita ja sitten selluliittia pepussa.
haloo !!!! opetelkaa katsomaan peiliin.
sillä mun 34 kokoa olevalla vartalolla noita, en tällä isommalla kehtaa
Voin kuvitella kuinka kamalalta minä, 42-kokoinen kurvikas nainen näyttäisin tuollaisessa :D Minusta jo tuo alemman linkin nainen on vähän liian tukeva tuohon toppiin, perse näyttää siinä isolta.
Ei oikein sovi tiimalasivartaloiselle koska korostaa lantion leveyttä. Hoikalle ns. "suoralle" vartalolle käy hyvin:)
Harvoin arvostelen ääneen jonkinlaista pukeutumista, mutta juuri tuon mallisten paitojen käyttöä ihmettelin juuri vähän aikaa sitten miehelleni. Ovat kovasti suosiossa yläkoulu- ja lukioikäisten parissa eivätkä mielestäni sovi oikein kenellekään. Saavat hoikankin tytön näyttämään lihavalta ja isoperäiseltä (mikä siis nähtävästi on nyt muotia).
Olen hoikka ja tiimalasimallinen, mulle sopii peplum. Niitäkin on erilaisia ja oleellista on, mistä kohta se röyhelö alkaa. Tykkään sellaisista mitkä ei ole liian hörhelömäisiä. Ymmärsiköhän kukaan ;D
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:12"]Olen hoikka ja tiimalasimallinen, mulle sopii peplum. Niitäkin on erilaisia ja oleellista on, mistä kohta se röyhelö alkaa. Tykkään sellaisista mitkä ei ole liian hörhelömäisiä. Ymmärsiköhän kukaan ;D
[/quote] nii eikös sen pidä alkaa siitä kapeimmasta kohdasta?
En millään, ikinä, vaikka oma kroppa on tiimalasi, 90-58-90. Peplum on vaan ei. t. 17v
Suoralle, poikamaiselle vartalolle sopii. Kapean lantion omaavalle, jolla ei ole omasta takaa naisellisia muotoja. Y-vartalolle. Se on se sääntö: vaate ei saisi loppua leveimpään kohtaan. Eli jos itsellä on samassa kohdassa kurveja niin ei tollasta toppia.l
MInustakin sopii todella hoikalle.. mutta mutta.. eikös iso takapuoli ole tavallaan muotia nykyään? Että jos peräänsä haluaa korostaa niin tuostahan saa hyvät kehykset siihen ja huutomerkin :D
Mä olen pyöreä, mutta kropaltani kuitenkin naisellisen mallinen ja mulle peplum sopii. Näutän siinä hoikemmalta kuin olen sillä se piilottaa massun. Kannattaa kokeillapäälle, sitten sen tietää.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:53"]Mä olen pyöreä, mutta kropaltani kuitenkin naisellisen mallinen ja mulle peplum sopii. Näutän siinä hoikemmalta kuin olen sillä se piilottaa massun. Kannattaa kokeillapäälle, sitten sen tietää.
[/quote]miten piilottaa?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:12"]
Olen hoikka ja tiimalasimallinen, mulle sopii peplum. Niitäkin on erilaisia ja oleellista on, mistä kohta se röyhelö alkaa. Tykkään sellaisista mitkä ei ole liian hörhelömäisiä. Ymmärsiköhän kukaan ;D
[/quote]
Ömm... Suoralla logiikalla tiimalasista tulee päärynä, kun heittää peplumin päälle. Ei todellakaan imartele tai sovi tiimalasin muotoiselle. Joko olet ymmärtänyt vartalontyyppisi väärin, tai pukeudut itseäsi rumentaviin vaatteisiin.
Onkohan tuo minulla ruma? Livenä näyttää ihan nätiltä tai kuvittelen. Mutta valokuvassa edestä päin minulla on ikäänkuin 2 lantiota, helma tulee ylemmäksi ja levein kohta tulee alemmaksi. Lisäksi helma loppuu juuri alavatsan kohdalle eli jos vähänkin turvotusta niin pömppis korostuu.
21 jatkaa, takaapäin taas näyttää tosi nätiltä. Itselläni on tiimalasi kroppa siis.
Mulle sopii tosi hyvin, kun tosiaan on hoikka ja kapea lantio. Saa näyttämään siltä että ois hyvät muodot, varsinkin jos yhdistää peplumtopin kynähameeseen :)
olen hoikka ja kapealanteinen