Aikasta tyyriitä lastenvaatteita se eilinen Erilaiset äidit-äiti osteli
ja kaikki vauvakamat uusiksi vaikka toinen perheestä opiskelija.
Miksei kukaan tuomitse samalla lailla mitä Eteläniemiä?
Kommentit (9)
rahaa se opintotukikin on ja kotihoidontuki mitä sossurahatkin.
Ehkäpä heilläkin oli rahapula, muttei sitä kyllä huomannut
Mun mielestä opiskelu (naurettavan pienen opintorahan turvin) ja mukuloiden vääntäminen sossun rahoilla eivät ole rinnastettavia tilanteita.
Mun mielestä opiskelu (naurettavan pienen opintorahan turvin) ja mukuloiden vääntäminen sossun rahoilla eivät ole rinnastettavia tilanteita.
arvostan opiskelijoita, joilla on lapsia, siinä on iso työ ja rahat todella tuikalla.
Sossupummeja en arvosta.
arvostan opiskelijoita, joilla on lapsia, siinä on iso työ ja rahat todella tuikalla.
Sossupummeja en arvosta.
Johannahan aikoi lähteä opiskelemaan ammattia.
minkä merkkisiä vaatteita se sitten osteli? Mitä sitten, jos haluaa uusia kamoja vauvalleen? En minäkään mitään kirppiskamaa ole halunnut ikinä, en itselle enkä varsinkaan lapsilleni.
Sospum on ihan eri asia kuin opintotukea nostava...
ja olivat pistäneet ensimmäisen lapsen jälkeen kaikki vauvakamat pois ja tarkoituksella hankkivat kaikki uudelle lapselle uutena.
Toiset saa niin tehdä ja toiset ei, ollaan kateellisia uudesta pesukoneesta, koska raha tulee sossusta eikä kelalta.
Tekopyhyyttä sanon minä.
mies opiskelee täyspäiväisesti. Itse tienaan n.3000e/kk. Asumme aika edullisessa uudehkossa omassa asunnossa. Maksamme hoitomaksun, lainan ja menot tuloistani. Ostan Po.pin, ticketin ja niin edelleen vaatteita. Jälleenmyyntiarvo hyvä ja ostan paljon alesta. Harvoin käytettynä.
Rahaa ei koskaan ole kamalasti liikaa, mutta pärjäämme. Pari päivää ennen kuin tili tulee, alkaa hieman henkeä ahdistaa ;) Kun mieheni valmistuu ja työllistyy, ostamme isomman asunnon ja matkustelemme. :)
Ei kaikki ole rutiköyhiä, vaikka toinen olisi koulussa. Rinnastaisin tätä ehkä yh:n rahatilanteeseen.
ja olivat pistäneet ensimmäisen lapsen jälkeen kaikki vauvakamat pois ja tarkoituksella hankkivat kaikki uudelle lapselle uutena. Toiset saa niin tehdä ja toiset ei, ollaan kateellisia uudesta pesukoneesta, koska raha tulee sossusta eikä kelalta. Tekopyhyyttä sanon minä.
mankumassa lisää rahaa, vai riittikö heille se minkä vakiona saivat. Jos eivät olleet lisärahaa vailla, niin se on heidän oma asiansa mihin rahansa pistävät.
pulaa eikä siitä valittaneet tai käyneet sossun luukulla. Lisäksi kalleemmissa lastenvaatteissa hyvä jälleenmyntiarvo, niillä voi jopa tienata eli tulee loppuviimein ilmaiseksi.
Hauska se mies siinä alussa, kehui naista että oli niin kaunis joskus mutta muutama synnytys muuttanut tilanteen, "no ihan hyvä sä oot vieläkin " voi kun miehet on hassuja puheissaan.