Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin sinulle tuli yllättävä ripuli?

Vierailija
27.11.2012 |

Olin vasta alkanut tapailemaan nykyistä miestäni ja oltiin viettämässä iltaa. Jono baariin oli pitkä,,, ensin tuli se tunne mahaan, että jotain meni eteenpäin ja hetken päästä piti puristaa pakarat yhteen! En ikinä unohda sitä hetkeä ja se oli aivan kamalaa. Nappia alkoi jo vähän kirvellä kun oli jo aivan tulollaan.. Nappasin miestä kädestä kiinni ja lähdin kävelemään ripeästi, sanoin miehelle että nyt sä hoidat meidät tän jonon ohi ja äkkiä.

muutama minuutti myöhemmin mulla olis oikeasti ollut paskat housuissa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kakkinut kahteen-kolmeen päivään enkä juonut kahviakaan (yleensä juon päivittäin 2-4 kupillista). Huh, join sitten iltasella kahvia ja yleensä heti kahvin juotuani alkaa mahassa mylläämään. No ei tuntunut miltään niin päätin sitten mennä koiran kanssa ulos ja tupakalle samalla...kohtalokas virhe. Olin jo melkein polttanut tupakkani kun mahassa tuntui siltä että kohta tulee, tunne ei kuitenkaan ollut paha, mutta päätin lähteä koiran kanssa kotiin päin. Yhtäkkiä tunne vain koveni, nappasin koiran syliin ja lähdin juoksemaan. Olin jo melkein kotiovella kun, pinnistuksistä huolimatta, ripuli alkoi valua housuihin. Menin pesutuvan vessaan putsaamaan ja sitten kotiin jatkamaan.

Voi kuinka haluaisin unohtaa tapahtuneen, se oli KAMALAA ja sen takia en enää luota omaan mahaani ja tuntemuksiin kakan suhteen. :D

Vierailija
2/4 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta alkanut tapailemaan nykyistä miestäni ja oltiin viettämässä iltaa. Jono baariin oli pitkä,,, ensin tuli se tunne mahaan, että jotain meni eteenpäin ja hetken päästä piti puristaa pakarat yhteen! En ikinä unohda sitä hetkeä ja se oli aivan kamalaa. Nappia alkoi jo vähän kirvellä kun oli jo aivan tulollaan.. Nappasin miestä kädestä kiinni ja lähdin kävelemään ripeästi, sanoin miehelle että nyt sä hoidat meidät tän jonon ohi ja äkkiä.

muutama minuutti myöhemmin mulla olis oikeasti ollut paskat housuissa!

Kerro jotain muutakin mielenkiintoista elämästäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV mammat ei kakkaa eikä piereskele.

Vierailija
4/4 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikko kertoo että on ripulista kyse, miksi luit jos aihe ei kiinnosta