Tiesittekö, että tietyissä piireissä tekstipaitaiset ihmiset niputetaan ihan omaksi ihmistyypikseen?
Tyyppiin liitetään kouluttautumattomuus, ei kovin korkea älykkyysosamäärä, huono ja suoraviivainen huumorintaju...
Kommentit (34)
Sellaisille piireille voisi antaa lahjaksi printtipaidan (esim. tekstillä "printtipaidan käyttäjä").
minua on huvittanut T-paitojen teksteistä tämä:
Joko sinua on oma insinööri?
(ja ei, ei ole oma paitani enkä ole myöskään insinööri)
Joko sinua on oma insinööri?
Joko sinulla on oma insinööri?
Mahtaa olla juntti harrastus. 90% kuorolaisista on kyllä akateemisen loppututkinnon suorittaneita mm. lääkäreitä, opettajia, arkkitehtejä jne.
Mutta paskat siitä jos itse tykkää. ;)
Mistä joillakin ihmisillä tulee tuollainen luokitteluvimma?
Kertoisiko aloittaja meille muillekin, jotka emme lajittele emmekä luokittele itseämme emmekä muita. Tuntevatko he jonkinlaista alemmuutta ja siitä syystä kokevat tarpeelliseksi löytää sellaiset kriteerit, joilla voi sijoittaa itsensä johonkin teennäiseen "luokkaan"?
tietyissä piireissä ei välitetä lapsellisista luokitteluista tekstipaidan tms. perusteella.
Millainen on suoraviivainen huumorintaju?
kierolle ja perverssille huumorintajulle (rasistiset ja alapääjutut ym.). Ilmeisesti ap:n mielestä jälkimmäinen on parempi.
Minä en sitten kai kuulu mihinkään piireihin. En ole koskaan ajatellut, että tekstipaitaiset ihmiset kuuluisi johonkin ihmistyyppiin. Itsekin tunnen aika monta johtavassa asemassa olevaa, jotka nuoruuden rock-harrastuksen vuoksi pitävät vapaa-aikoina bändipaitoja yms päällä.
Kiitos kun toit tämän tiedon meille muillekin julki.
Tyyppiin liitetään kouluttautumattomuus, ei kovin korkea älykkyysosamäärä, huono ja suoraviivainen huumorintaju...
Mentalwear ei tee niitä enää :(
Voi kurjuus.
Jossa siis vähintäänkin kyseisen bändin nimi. No jos olisin työtön, niin ei noissa konserteissa olisi varaa käydä. Ja kouluttamatonkaan en ole.
Kuoro on kyllä tosi juntti harrastus. Mutta paskat siitä jos itse tykkää. ;)
Kiinnostuneena kysyn.
t. kuorolainen
e-t-t-ä kun pääsisin piireihin!
Heitin t-paitani roskiin, tuleekohan kutsu kohta postissa?
Haluaisin niiiin nauraa itsekseni junttipaitojen käyttäjille!
Esimerkiksi "People behind bars are not always serving drinks" ja "/* No comment. */" viittaa jonkinlaiseen koulutustaustaan ja sivistykseen.