Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asiaa seksistä.olisitko loukkaantunut?

Vierailija
27.11.2012 |

pitkään suhdettamme on rassannut miehen haluttomuus. Seksiä todella harvoin ja sillon kun sitä on, se on aina sitä samaa, pikaista ja esileikitöntä. mies vain ilmoittaa NYT ja sitten mun pitäisi olla valmis. No pakkokai mun on ja menenkin siihen mukaan jos edelliskerrasta viikkoja. Alussa seksi oli hyvää, hellää ja sitä oli paljon. Tästä puhuttiin viikonloppuna ja mies vain ilmoitti, että hän ei elä seksillä, ei pidä sitä tärkeänä, ei pidä siitä. ja kun kysyin mikä on muuttunut kun aluksi kelpasi, niin mies vastasi verraten autoon, että aluksi kun auto on uusi niin tekee mieli koeajaa ja kokeilla ja ajella muuten vaan, sitten tulee arki vastaan kun auto ei olekkaan enään uusi!!!!Loukkaannuin ja pahasti!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkii tai on hankkinut jo kakkos auton

Vierailija
2/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhasta. Ehkä miehesi olis voinut olla vertaamatta autoon, mutta tunnistan omalla kohdallani tuon. Seksi ei ole mitenkään tärkeää, voi olla jopa ärsyttävää pakkopullaa, mutta uudessa suhteessa sitä vaan jotenkin jaksaa. Sitten arjen tultua kuvaan, se kiinnostus ja jaksaminen vain loppuu. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ettei rakastaisi. Eiköhän se ole aika tutkittu juttu, että ensihuuma kestää tietyn aikaa. Joillain ei riitä paukkuja enää sen jälkeen. On aika tavalla positiivista, jos ihminen ei lähde sitten hakemaan sitä uutta ensihuumaa.

Se on valitettavaa, että satutte olemaan tuossa suhteessa niin erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne ei parantuisi eikä mies haluaisi, niin mä en seksittömään liittoon jäisi.

Vierailija
4/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkennan vielä, loukkaannuitko vertauskuvasta vai siitä, ettei mies tarvitse seksiä?

Vierailija
5/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itselleni seksielämä on kyllä tärkeää muulloinkin kun vain suhteen alussa... Omassakin suhteessa ollut tuollaisia vaikeuksia, mutta mies on sanonut että johtuu kiireen/stressin/yms. lisääntymisestä eikä niinkään "huuman" häviämisestä. En haluaisi sellasessa suhteessa olla, jossa toisen tai oma kiinnostus seksiin häviää siksi että toiseen kyllästyy...

Vierailija
6/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeajoilla aina työpäivän lomassa ja viikonloppu reissuilla käy testailemassa uusia malleja ja merkkejä ja loppuajan tutkii autolehdistä mitä kaikkea kivaa voisi vielä kokeilla ja lisävarusteita hankkia.

Ne on nuo automiehet tuollaisia

Mies

Vierailija
7/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä parisuhteeseen kuuluu kunnon seksi. Ja toista pitää arvostaa ihmisenä,ei verrata esineeseen jonka uutuudenviehätys katoaa nopeasti. Vaihtoon vain tuollainen idiootti!

Vierailija
8/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittiko se edes sua suhteen alkuvaiheessa? Mun mielestä, jos on noin alhainen libido, niin viimeistään muutaman kuukauden seurustelun jälkeen pitäisi kertoa: "Meillä on nyt tämä alkuhuuma, mutta tulevaisuudessa kyllästyn suhun enkä enää jaksa panna"

Itse erosin juuri avomiehestäni ja jos jonkun uuden otan, varmasti kysyn, miten seksielämän käy kun se alkuhuuma on ohi. (mitenköhän tuon vain kysyisi kohteliaasti...) Meillä oli vielä sekin, että exäni mielestä parisuhteessa ei saa runkata jos se kumppanikin on lähietäisyydellä. Kai sillä oli joku periaate, että miehen tulee hoidella naisensa, mutta minkäs teet, jos se ei jaksa sitä tehdä. Eli hoitelin itseäni yöllä salaa ja tunsin huonoa omaatuntoa. Vittu mitä paskaa. Huvittavinta tässä on se, että se oli mies joka sitten jätti ja nyt sillä on jo uusi nainen kierroksessa. Ja varmaan kauhea panomiehen maine, kuten ennen meidän suhdettammekin. Edelleen, vittu mitä paskaa.

Vierailija
9/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
10/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autovertaus on kyllä tökerö ja ehkä siitä voi vähän loukkaantuakin. Mutta silti se on aika lähellä totuutta. Saman henkilön kanssa sekstailu _saattaa_ muuttua rutiininomaiseksi, jolloin siitä puuttuu kipinä. Välillä voisi kokeilla kehittää jotain uutta ja erilaista. Tosin siinä vaiheessa, kun seksiä on enää harvoin, se uuden kokeilu on vähän teennäistä. Vaihtelua pitäisi olla alusta asti tarpeeksi, niin ei pääse kyllästymään.

Meillä on harrastettu seksiä kohta 10v ilman kyllästymistä. Asenne on aina ollut "aikuisten leikki", joten se on pysynyt hauskana aina, eikä olla ajauduttu suorittamiseen. Eikä se aina tarvitse olla sitä panemista, tosin siihenhän se usein menee. Tietty sekaan niitä viikon parin kuivia kausiakin mahtuu, mikä on mielestäni ihan ymmärrettävää. Ei sitä aina jaksa.

Vierailija
12/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä parisuhteeseen kuuluu kunnon seksi. Vaihtoon vain tuollainen idiootti!

Vaimoa ei vaan enää kiinnosta seksi, joten saako sen vaihtaa toiseen naiseen?

Vierailija
13/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sivusuhde tai eroa.

Tuollaisilla ihmisillä ei kyll äole yhtään mitään oikeutta mussuttaa jos puoliso lähtee vieraisiin.

Vierailija
14/14 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siis olla ihan perustavaa laatua oleva ongelmakin.

Meidän suhteessa (kohta parikymmentä vuotta) on ollut välillä enemmän ja välillä vähemmänseksiä, muttei mies ole koskaan kieltäytynyt. Ei tosin ole koskaan myöskään vaatinut. Siinä edes yksi ongelma jota meillä EI ole, kyllä niitä muuten sitten riittääkin...

Taitaa itse asiassa se seksi ollakin se ainoa asia mikä meidät todellisuudessa yhdessä pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi