Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää teinille rangaistus!

Vierailija
26.11.2012 |

Jäi taas kiinni röökin vetämisestä ja valehtelusta!

Esim. kännykän pois ottaminen kirpasee vähän, mutta kaipaisin jotain uusia ideoita/näkökulmia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie poliisin luo sakotettavaksi. =)

Vierailija
22/29 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYYDä eikä LUOVUTTAA tupakkatuotteita. Polttamista ja hallussapitoa ei ole lailla kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 60-luvun lapsia ja meistä poltti tosi moni. Aika moni sai remmiä perseelle. Rahantulo lopetettiin ja rangaistuksia keksimällä keksittiin. Kukaan ei lopettanut tupakanpolttoa rangaistuksien takia. Elämä meni vain sellaiseksi, että illat luuhattiin muualla, että sai sen päivittäisen nikotiiniannoksen.

Suurin osa on kyllä lopettanut tupakoinnin, mutta vasta aikuisena.

Omille teineille olen sanonut, että jos alatte polttaa, laitan pöntön pihalle, ettei tarvi luuhata kaupungilla iltoja siksi, että saa tupakan poltettua. Siellä on sitten enemmän houlutuksia muuhun. Toiseksi, ettei tarvi mulle tyhjää valehdella.

Kukaan ei polta, mutta näin aion tehdä jos joku tupakoimaan alkaa. Edes hakkaamalla ette saa tupakointia pois jos nuori on nikotiinikoukkuun jäänyt.

Muutenkaan ei ole tarvinnut nuoria koskaan rangaista ja hyvin menee heillä koulussa ja muualla.

ni maailma olis varmaan toisenlainen. Rangaistuksista kasvaa vaan uhma. Ja huonompiin väleihin joudut lapses kanssa. Kannattas miettiä mitä tällä aloituksella oikein haet, apua lapselle, vai oikeutusta kiusaamiseen? Poltatko itse ja millainen esimerkki olet ollut lapselle?

Vierailija
24/29 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 on jo saatu täysikäisiksi ja 2 teiniä asuu vielä kotona.

Minä olen 60-luvun lapsia ja meistä poltti tosi moni. Aika moni sai remmiä perseelle. Rahantulo lopetettiin ja rangaistuksia keksimällä keksittiin. Kukaan ei lopettanut tupakanpolttoa rangaistuksien takia. Elämä meni vain sellaiseksi, että illat luuhattiin muualla, että sai sen päivittäisen nikotiiniannoksen.

Suurin osa on kyllä lopettanut tupakoinnin, mutta vasta aikuisena.

Omille teineille olen sanonut, että jos alatte polttaa, laitan pöntön pihalle, ettei tarvi luuhata kaupungilla iltoja siksi, että saa tupakan poltettua. Siellä on sitten enemmän houlutuksia muuhun. Toiseksi, ettei tarvi mulle tyhjää valehdella.

Kukaan ei polta, mutta näin aion tehdä jos joku tupakoimaan alkaa. Edes hakkaamalla ette saa tupakointia pois jos nuori on nikotiinikoukkuun jäänyt.

Muutenkaan ei ole tarvinnut nuoria koskaan rangaista ja hyvin menee heillä koulussa ja muualla.

ni maailma olis varmaan toisenlainen. Rangaistuksista kasvaa vaan uhma. Ja huonompiin väleihin joudut lapses kanssa. Kannattas miettiä mitä tällä aloituksella oikein haet, apua lapselle, vai oikeutusta kiusaamiseen? Poltatko itse ja millainen esimerkki olet ollut lapselle?

Vierailija
25/29 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sitä vasta ihmetyttääkin. aika parantaa nämäkin ongelmat.

Vierailija
26/29 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän poliisi kaataa teinien kaljatkin pois?

Ja eikö vanhemmat osaa poliisin kanssa hiukan pelata teiniä pussiin?? Mikäs olisi sen hauskempaa kuin laittaa teini kärvistelemään kyttikselle ja kuulusteluihin mistä on röökinsä saanut.

Vierailija
27/29 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se laittaa miettimään kun tulee aika huono olo.

Vierailija
28/29 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoi. On alaikäisiäkin lapsia.

Vierailija
29/29 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vapaaehtoiseksi vanhainkotiin kuuntelemaan mummoja ja ulkoiluttamaan heitä. Laajentaa teinin tajuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi