Toukovauvat 2013
Moi,
koitin etsiä mutten löytänyt Toukokuussa 2013 lasketun ajan kanssa odottavien ketjua :)
No täällä on yksi, joka viimeinkin uskoo olevansa raskaana ja laskettu aika on 24.5 ens vuonna :))
Kommentit (5)
Heippa!! Hiljaiseen keskusteluun liittyy mukaan neljättä odottava toukomamma rv 33+3. La 30.5. Saas nähdä, että päästäänkö kesäkuun puolelle. Aiemmista raskauksista ei voi ennustaa, kun ovat syntyneet 38+0, 41+1 ja käynnistys 41+6.
Lähestyvä synnytys jännittää jo kovasti!!
Moikka! Huhtikuisten keskustelu on täysin jäissä, joten oikeutan itseni nyt tähän. La 25.4, eli viikon päästä(!!!) mutta jossakin ultrassa puhuttiin myös 1.5.
Ensimmäinen tulossa, eli kaikki on uutta. Synnytys jännittää täälläkin, tosin odotan sitä niin kovasti, ettei kauhulla ehdi ajattelemaan. Miten teillä on raskausaika sujunut? Mulla niin vähällä vaivalla, että välillä unohtaa kokonaan olevansa raskaana! Mahakaan ei ole mikään valtava, vaikka jo pitäis syntyä. Nyt tänään on selkä ollut kipeä, josta olen lähinnä innoissani, josko se enteilisi vähän ulostulosta.. Huomenna neuvolaan!
Helou!
Aika hiljaista on täällä foorumilla. Oon ite lueskellut enempi noita vau.fi-sivuja, mutta tuonpa itseni julki tännekin :) Meillä ensimmäinen muksu odotuksessa ja la jo 9.5 (nyt siis rv37+5). Vielä en osaa synnytystä jännittää, toivon, että kaikki menee nätisti omalla painollaan. Ja jos ei, niin sitten katsotaan tilanne sillä hetkellä :)
Itse asiassa mulla on aika sama tilanne, kun Emmylou sulla (joko muksu muuten syntyi?=))! Eli vointi on ollut tosi hyvä (mikä on ihan loistavaa, koska pihaa saa rauhassa kuopsutella =)), et sikäli ei tässä mikään kiire ole pientä saada syliin. Toisaalta ei millään jaksaisi enää odottaa :) Toivon vaan, että lähtisi itsellään syntymään ettei tarvitse käynnistellä. Mutta kaiken näkee sitten aikanaan :)
En tiedä miten useasti tuun täällä pyörähtämään, mut jos joku haluaa jakaa ajatuksiaan niin meiliä voi laittaa: anamus@luukku.com. Ai niin, Lempäälässä asustellaan.
Täällä myös odotellaan Toukokuussa syntyvää :)Laskettu aika 1.5. Helppo raskaus ollu, mitä nyt järjetön väsymys painaa...
Onnea Eloweenalle! :)
Heipä hei ! Täällä tuleva mamma rv 30+1 ! Onko tosiaan näin hiljainen keskustelu toukokuisille nyyteille? :)