Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni taitaa olla ihastunut mieheeni, mitä tekisitte vai tekisittekö mitään?

Vierailija
02.12.2005 |

Olen ounastellut tätä jo jonkin aikaa, sanotaan nyt vaikka että naisen vaisto pelaa :-) Ei mitään sen kummempaa enkä usko että edes mitään sen suorempaa vihjailua heidän kahdestaan puhuessaan, mutta jotenkin musta vain tuntuu tältä. Ystäväni on myös mieheni ystävä, kuulumme kaikki samaan ystäväpiiriin, ja koska ystäväni on yksinhuoltaja ja hänellä ei ole miesystävää tällä hetkellä, on ihan ymmärrettävää että hän pyytää aina välillä mun mieheltäni apua " miesten jutuissa" ja mun on usein mm. fiksannut hänen tietokonettaan tms.

Tänään aloin miettimään tätä juttua sen takia, että puhuin n. tunnin ennen lapseni nukkumaanmenoaikaa tämän ystäväni kanssa, sovimme tapaavamme huomenna. (Hän oli jo aikaisemminkin soittanut illalla ja puhunut mieheni kanssa hetken, kun mä olin käymässä kaupassa. )Sanoin puhelimessa kohta puoleen lähteväni kylvettämään ja nukuttamaan poikaa, ja hän tietää muutenkin perheemme aikataulut ja nukkumaanmenoajat. Ystäväni sanoi olevansa kuolemanväsynyt ja löhöävänsä koko illan sohvalla ja katsovansa leffan. No, leikkasin sitten kylvyn yhteydessä pojan tukkaa kylppärissä ennen nukkumaanmenoa ja koska hiuksia oli joka paikassa, päätinkin sitten siivota kylppärin samantien ja se olikin mies joka meni nukuttamaan pojan. Eikös puhelin soinut just silloin, ja siellä oli tämä ystävä. Hän kuullosti aivan selkeästi häkeltyneeltä, kun se olinkin minä, joka vastasin, ja alkoi selittämään jotain jostain tietokoneongelmasta ja kysyi, onko mieheni paikalla, olivat kuulemma puhuneet tietokoneongemasta aikaisemmin. Mieheni tuli just silloin makkarista, poika oli simahtanut ennätysajassa ilman mitään sadunlukemisia. Lykkäsin hänelle puhelimen käteen ja ovat nyt puhuneet kolme varttia, mun kuullakseni kyllä ihan tietokone -ja yleisiä juttuja, mutta varsinainen tarinatuokio siis :-))

Kumpikaan meistä ei ole mustasukkaista tyyppiä, kummallakin on myös omia sekä mies- että naispuolisia kavereita, ja se on täysin ok kummallekin. Luotan mieheeni 100%sesti, ja tavallaan vain vähän naurettaa/säälittää tämä ystävätär, mutta tuli vain mieleen kysyä että mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa, vai tekisittekö mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystäväsi oli alkanutkin hommailla tietokoneen kimpussa ja hänelle tuli ongelmia ja päätti kysyä mieheltäsi. Ehkä hän on mieheesi hiukan ihastunut ja kaipaa hänen seuraansa tms. mutta ei sen tarvitse olla mitään vakavampaa. Neuvoisin sinua olemaan ihan kuin ennenkin ja antamaan tilanteen mennä ohi. Ehkä typerintä mitä voisit nyt tehdä olisi ruveta mustasukkaiseksi tai kyräilemään tms. En sinuna tekisi siis mitään. Ehkä saattaisin kysyä mieheltä, että onkohan se nainen häneen ihastunut. Mies varmaan myhäilisi tyytyväisyyttään hetken..

Vierailija
2/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaile vaan rauhassa tilannetta. Ja jos alkaa mennä yli, voithan humoristiseen sävyyn todeta miehellesi, että taitaa ystäväsi olla ihastunut häneen. Ja jos mies ei usko, niin heti jonkun sopivan tilanteen jälkeen ystävällliseen sävyyn kerro, että " huomasitko, kun tämä nainen teki näin ja näin, kyllä ihan oikeasti taitaa olla ihastunut" .

Jos miehesi on yhtä fiksu kuin sinä, varmaan alkaa sitten tarpeen tullen ehkä ottamaan vähän etäisyyttä, jos siis ystäväsi lempi alkaa leiskua kuumempana kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän ystävättären käytös ja suhtautuminen muutu jollain lailla, luulisi ettei hän välttämättä ole ihan yhtä luonteva ja rento jos on ihastunut mieheesi?

Vierailija
4/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aikuisia ihmisiähän tässä ollaan, tajuaahan hän nyt varmasti itsekin että aika mahdoton yhtälö kyseessä. Kellään kokemuksia tällaisista tapauksista? AP

Vierailija
5/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä " aikuisten" pitäisi jo tietää mikä on sopivaa ja mikä ei.

Vierailija
6/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteen. Ihastuminen toisen kumppaniin voi olla hauska ja antoisa juttu vaikka mitään ei koskaan tapahtuisikaan eikä olisikaan tarkoitus tapahtua. Onpa vain vähän ylimääräistä tunnelatausta mukana, kun tavataan.

Mutta jos ystäväsi alkaa toimia jotenkin tavoitteellisesti, yrittää järjestellä tavallista enemmän tilanteita, joissa on miehesi kanssa kaksin ym. ym. niin kyllä se tietyllä tapaa on hälyyttävää. Tarkoitan siis, että koska hän on ystäväsi, pitäisi hänen tuntea lojaalisuutta myös sinua kohtaan. Mutta lopullinen ja suurin vastuu tilanteesta on mielestäni kuitenkin miehelläsi. Hänhän se heistä kahdesta parisuhteessa on.

Vierailija
7/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on kokemusta vastaavanalaisesta ex-mieheni kanssa. Ystäväni oli ehkä hiukan ihastunut silloiseen mieheeni ja minä huomasin sen, samoin ex-mieheni! Puhuimmekin tästä ex-mieheni kanssa.

Ex-mieheni kuitenkin jotenkin nautti ystäväni ihailusta ja hakeutui sen takia mielellään hänen seuraan, vaikka ei muuten ollutkaan kiinnostunut ystävästäni siinä mielessä.

Aika huvittavaa, vaikka sinänsä ei haitannutkaan!