Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitchum dödöä ei enää myydä, mitä tilalle?

Vierailija
25.11.2012 |

Mun lemppari antiperspirantti Mitchum on kadonnut kauppojen valikoimista :( Se oli tosi hyvä. Täysin toimiva, täysin tuoksuton. Ei märkiä kainaloita, ei mitään dödön tuoksua.

Ostin tilalle LV teho antiperspirantin. Kainalot kastuvat jonkin verran ja dödö haisee. Ostin eilen Triple Dry:n, mutta kuin luin käyttöohjeet, niin tuntuu jopa liian tujulta tavaralta.. Imeytyy tuonne ihon sisälle, ei saa käyttää 48h sheivauksen jälkeen ym. Ei minulla mitään liikahikoilua ole.

Onko muita Mitchum:in ystäviä, mitä toimivaa olette löytäneet tilalle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tunnu liian voimakkaalta ja olen huoletta käyttänyt heti kainaloiden ajelun jälkeen.

Käytän tosin Triple Dryta pääasiassa vain viikolla. Viikonloppuna olen joko ilman (ellei ole mitään ihmeellisiä menoja) tai käytän jotain kevyttä dödöä.

Vierailija
2/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla. Ei yhtään huvita ajatus siitä, että alkaisi järjestäen kokeilemaan läpi niveat ja garnierit ja rexonat, kun jotenkin epäilen niiden olevan tarpeeksi hyviä.

Onko muita Mitchum:in veroisia? :)

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satut matkustellemaan ni mitchumia myydään yhä Suomen ulkopuolella melkein joka paikassa. Mä käytin aina ennen mitchumia mut kun se Suomesta loppui niin vaihdoin triple dryihin. Nyt ulkomailla olen nähnyt mitchumia mutten enää lle ostanut kun tykästynyt niin triple dryihin :-)

Vierailija
4/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitchum oli myös paljon paljon edullisempaa, kuin tämä Triple Dry. Ja kuitenkin tosi tehokasta, joten harmi. Tuntuu myös, että ei se tainnut ihan näin tujua olla, kuin minkä kuvan olen nyt Triple Dry:sta saanut. Kuitenkin, jos sheivasin, niin annoin yön yli ainakin kainaloiden rauhoittua, ennenkuin sitten aamulla saatoin Mithumia laittaa. Kauhea kirvely, jos heti laittoi.. Mutta en minä voi alkaa odottamaan 48h sheivauksen jälkeen, että saa dödöä laittaa..

-ap

Vierailija
5/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

-Ap

Vierailija
6/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ap