Mistä luet uutiset netissä nyt kun hs.fi maksaa?
Itse käytän yle.fi, metro.fi ja iltalehti.fi.
Onko muita hyviä?
Kommentit (18)
aamulehdestä, yleltä, maikkarista, ilta sanomista tai iltalehdestä.
En hesarin sivuja ole koskaan käyttänyt ja vaikka olisinkin, niin kyllä noita ilmaisia vaihtoehtoja löytyy vaikka kuinka paljon.
toimii ainakin explorer ja firefox.
avaa uuden selaimen ja kun 5 on tullut täyteen niin suljet selaimen ja taas uudelleen ctrl+shift+P
vähän työlästä, mutta itse en kaikista lue sisältöä
Eikä tuo ole edes paheksuttavaa, koska Hesarin toimitus on kommentoinut, ettei järjestelmästä ollut tarkoituskaan tehdä aukotonta. Käytetään siis heidän huomaavaisesti jättämäänsä aukkoa. Ne saa maksaa, jotka on niin laiskoja, etteivät viitsi avata uutta selainikkunaa viiden jutun jälkeen.
Hej,
Minulla on laptop ja en löydä swift, minkä näppäinmerkin alla se on?
Hej,
Minulla on laptop ja en löydä swift, minkä näppäinmerkin alla se on?
Ja tarkoittaa sitä controlin yläpuolella olevaa, jolla teet isot kirjaimetkin. Ei caps lock, jota painamalla jää isot kirjaimet päälle.
Lehti tulee kyllä kotiinkin, mutta luen uutisia muutenkin kuin kotona aamiaispöydässä.
Tämä on nyt sikäli hyvä juttu, että ennen tuli hesarista joskus klikkailtua iltapaskan "katso shokkikuvat"-linkkejä.
Köytän julkisen palvelun uutiskanavia jo ihan periaatteen vuoksi. Näistä maksetaan kohta YLE-veroa ja haluan rahoilleni vastinetta. Lisäksi Ylen laatu on hyvä.
Koska olen kärsimatön ja utelias, löysin sen jo pienellä aamuaivovoimistelulla.
Kuten sanottu, täältä löytyy avuliaita kanssaihmisiä.
Siirryin käyttämään lukemisessa Google Chromea. Selaushistoria ei tallennu kun laittaa oikeasta yläkulmasta Incognito-tilan päälle,
sitten täältä kysellä että miten ne asiat nyt sitten olivatkaan:)
ja Suomen uutisia en todellakaan aio paperilehtenä tänne tilailla.
Lisäksi on ympäristöystävällisempää lukea uutiset sähköisesti kuin kaataa puita, tehdä paperia ja vielä kuljettaa lehtiä asiakkaille.
sitten täältä kysellä että miten ne asiat nyt sitten olivatkaan:)
sen jälkeen pitää maksaa.
Ylellä ilmaista kuten ennenkin, sinne siis mars!
moni on siirtynyt Ylen lukijaksi ja varmaan ihan kannattavaakin koska pakkomaksukin lähestyy. Itse en miellä Yleä tälläkään hetkellä ilmaiseksi mutta olen tottunut Hesaria lukemaan ja maksan mielummin kuin vaihdan.
ja suljet selaimenja taas alkaa laskenta alusta.
Eli ihan turha tuo maksullisuus.
joskin siinä on ollut ongelmia. Huomisaamuna sitten lukeminen vihdoin onnistuu..
Peruutettiin paperinen lehti. Vihdoin eroon keräyspaperikeoista! Vasta nyt älysn mikä ympäristöteko on peruuttaa Hesarin jakaminen meille. Ihan älytöntä luonnonvarojen hukkaamista kasvattaa metsää, valmistaa selluksi, peperiksi (vettä ja energiaa kuluu), painaa lehti, kuljettaa materiaalia eestaas monessa eri vaiheessa (fossiilista polttoainetta kuluu, hiilidioksidipäästöjä syntyy).
Ja sitten vielä keräyspaperin kerääminen jäteautolla pitkin seutuja: hiilidioksidipäästöjä lisää, raskaiden kulkuneuvojen ajelua eestaas pikkuteillä.
yksityisselaus ja suljetaan selain?
Ohjeet rautalangasta kiitos:-)