Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseinhogallup! Mitä piirteitä sinä inhoat itsessäsi? Miksi, ja mitä aiot asialle tehdä?

Vierailija
24.11.2012 |

Minä aloitan:

1) Olen hyvin helposti katkeroituva. Inhoan sitä ominaisuutta, koska se tekee elämästäni kurjaa. En haluaisi olla katkera, mutta useimmiten en pysty estämään katkeroitumistani jos koen, että minua kohtaan tehdään väärin enkä ole sitä ansainnut.

2) Olen kyylä ja kyttääjä. Vahtaan muiden ihmisten tekemisiä, jos vähänkään kuvittelen että ne tekemiset liittyvät jotenkin omiin oikeuksiini tai hyvinvointiini. Tätäkin piirrettä inhoan yli kaiken, koska on asioita joita ei voi hallita ja jotka pitäisi voida sivuuttaa vähemmällä mielenkiinnolla. Mutta en vaan voi.

3) Olen joskus hyvin epälojaali. Muutamaa rakkainta ihmistä kohtaan pystyn olla lojaali kun oikein pinnistelen, mutta välillä mopo karkaa. Vihaan itseäni tämän ominaisuuden vuoksi, ja koetan päästä selän takana arvostelemisesta eroon. Toistaiseksi huonolla menestyksellä...

4) Olen itsekäs. Huomaan sen itsekin ja kärsin siitä. Omasta jakaminen on niin helvetin vaikeaa! Lasken euroja ja senttejä, kun ostan toiselle jotakin. Pidän tarkkaan huolta siitä, että saan kaiken lainaamani takaisin. Toisinaan taas yllätän itseni olemalla epäitsekäs. (Ja luonnollisesti olen itse tarkka siitä, että maksan aina kaiken takaisin muille, en halua olla velkaa.)

5) Olen huonohermoinen. Haluaisin olla pitkäpinnainen ja lempeä, mutta kun en vaan ole. Vituttaa, kun kiihdyn nollasta sataan joskus ihan pienistäkin asioista. Suuret tunteenpurkaukset jättävät ikävän olon, kun tajuaa ylireagoineensa. Toivon joulupukin antavan minulle paljon pitkää pinnaa - vai pitäiskö vaan ilmoittautua hermojen hallinnan tehokurssille...

Tässä mun puutelista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, että jokin kuvio tuossa sinulla tuntuisi olevan taustalla. Sen kun keksit, alkaa varmasti muutoksen tuulet (hiljaa) puhaltaa :)

Minua raivostuttaa oma saamattomuuteni! Töissä olen tehokas ja organisointikykyinen, joka pomon unelma. Kotona....ei tälle ole edes sanoja. Kaiken teen vasta viime hädässä ja silloinkin saatan hutiloida. Olen aina väsynyt ja aloitekyvytön. Tympeää :/

Vierailija
2/3 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan nykyään inhoan kaikkia MUITA jollain tavalla! Eihän minussa voi olla mitään vikaa vaan olen täydellinen omalla tavallani. Näin minulle ovat sanoneet opettajat ja vanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tehdä mitään asialle. En kuulemma saa listiä inhoamiani ihmisiä, tai järjestää mitään muutakaan käytännön pilaa heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan