Toivottavasti Soinista tulisi pian pääministeri, sillä eihän tuo Katainen
osaa Suomen puolia tuolla EU-neuvotteluissa pitää.
Kommentit (15)
Öööh, millä perusteella Soinista yhtäkkiä pääministeri tulisi???
Siinähän joutuisi ottamaan vastuuta. Yksinvaltaiseksi kuninkaaksi hän ehkä voisi ruveta.
Vastuupuolueena kun ei pääse räksyttämään ja arvostelemaan muiden tekemisiä. Persut tulevat aina olemaan oppositiossa syystä tai toisesta. Uskon, että vaikka he vaalit voittaisivat, keplottelevat he itsensä ulos hallitusvastuusta.
Soini ei ikinä rupeaisi pääministeriksi
Juuri tänäänhän Soini sanoi TV:ssä, että tavoitteena ensi vaaleissa on pääministerin paikka.
Katainen ei osaa muuta kuin arvostella muita. Soinilla on aina konkreettisia ratkaisuvaihtoehtoja ja hän on todellakin näyttänyt kykenevänsä tekemään päätöksiä ja kantamaan niistä vastuuta.
Katainen ei osaa muuta kuin arvostella muita. Soinilla on aina konkreettisia ratkaisuvaihtoehtoja ja hän on todellakin näyttänyt kykenevänsä tekemään päätöksiä ja kantamaan niistä vastuuta.
Ei ainakaan hallituspuolueita.
Soini ei ikinä rupeaisi pääministeriksi
Juuri tänäänhän Soini sanoi TV:ssä, että tavoitteena ensi vaaleissa on pääministerin paikka.
kovasti, että Juha Sipilästä tulee seuraava pääministeri. Hän on inhimillinen ja maanläheinen ihminen, joka välittää myös köyhistä ja vähäosaisista, vaikka on itse varakas. Toisin sanoen, ei ole noussut menestys päähän.
kovasti, että Juha Sipilästä tulee seuraava pääministeri. Hän on inhimillinen ja maanläheinen ihminen, joka välittää myös köyhistä ja vähäosaisista, vaikka on itse varakas. Toisin sanoen, ei ole noussut menestys päähän.
pääministerinä sillä ei olisi mahdollisuutta huomioida tavallista kansaa saati vähäosaisia
pääministerinä sillä ei olisi mahdollisuutta huomioida tavallista kansaa saati vähäosaisia
pääministerin juuri kuuluisikin huomioida muitakin kuin varakkaita.
Kuka tahansa muu, mutta ei Soini.
Soini valittiin Espoon kaupunginvaltuuston pj:ksi
ajaa suomen syvälle suohon kataisen johdolla.
Miten ihminen VOI olla noin TYHMÄ?
Ei hallitus ole hajoamassa ja eduskunnan luottamuskin sillä on, välikysymysäänestyshän oli viime viikolla.