Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri treffeiltä....apua mikä tapaus!

Vierailija
23.11.2012 |

Tutustuin deittisivustolla muutama päivä sitten mieheen. Ehdotin treffejä nopeasti, jotta en ehdi muodostaa ihmisestä mielessäni väärää kuvaa. Tiesin ennestään miehen iän ja että työkseen tekee jotain ohjelmointiin liittyvää ja että on luonteeltaan ujo, rauhallinen ja hiljainen. Ajattelin, että hän on kilttiä aviomiesainesta.

Treffit oli tänään. Olimme sopineet ne kahvilaan, jossa sitten odottelin. Istuskellessani näin kaukaa lähestyvän pitkin askelin, jäykästi huonossa ryhdissä kävelevän, pitkän, hintelän, sulkeutuneen näköisen miehen. Ensiajatukseni oli, apua, tuoko hän on ja että lähden karkuun, mutta sitten ajattelin, että ehkä ulkokuori pettää ja sisältä hän on vetovoimainen tyyppi. Olin jo ehtinyt tuomita hänet pukeutumisenkin perusteella, tyyli oli sama kuin lukion nörttipojilla yli 15v sitten. Vaatteet myös näytti siltä, että olivat ainakin sen 15v vanhat. Ajattelin siis kuitenkin katsoa.

Mies jäi seisomaan orvon näköisenä kahvilan tiskin lähelle ja menin sitten esittäytymään. Kätellessämme hänen kätensä tärisi ja ääni väristen hän sai sanottua nimensä. Mentiin sitten istumaan ja yritin jututtaa häntä. Kävi ilmi, että hän asuu edelleen äitinsä kanssa(32v) ja on oikeaasti työtön. Kuulemma harjoittelee ohjelmointia kotona omalla koneellaan. Hän ei osannut kertoa oikein mitään tulevaisuudensuunnitelmistaan. Tämä ohjelmointi on lukemisen ohella ainoa harrastus. Yritin kysellä, mihin muuhun hän aikaansa käyttää kuin noihin, enkä saanut vastausta. Erikoinen piirre oli myös, että joko hän puhui änkyttäen ja takellellen tai sitten "huusi" jäykästi. Ei siis osannut jutella normaalisti.

Puoli tuntia olin paikalla ja sitten vetosin kiireeseen, että täytyy ehtiä käydä ruokakaupassa, ennen kuin sulkeutuvat.

Treffien jälkeen tunsin itseni suoraan sanottuna petetyksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan sulle :)

Vierailija
2/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni mies suorastaan valehtelee ilmoituksissaan. Törkeästi. Itse olen käynyt näiden uusiosinkkuvuosieni aikana ehkä noin 20 kertaa treffeillä, ja joka kerta saan huomata, että mies ei yhtään vastaa omaa kuvausta itsestään. Ja että ilmon kuvakin saattaa olla 10 vuotta vanha.

Joskus kyynisesti mietin, että hitto miksi sitä itsekään on rehellinen - voisin valehdella olevani uhkea, pitkäsäärinen hoikka blondi (kun tosiasiassa olen lattarintainen tasapaksu pökkelö, mallia persjalka...).

Eli nyt vaan ap leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän olikin hyvää ainesta aviomieheksi.

Surullista, että tämäkin äidin hyvin kasvattama poika nyt täällä haukutaan. Minkäpä hän ujoudelleen voi.

Tulee muuten mieleen mun entinen poikaystäväni. Hän luki lääkäriksi (ja valmistui). Samanlaisen oloinen mies lähes yksi yhteen.

Vierailija
4/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... mutta olikohan tämä kuitenkin vielä paljon pahempaa sille treffikumppanille? Tai siis hänen tilanteensa pahempi kuin sinun.

Vierailija
5/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli kun ensivaikutelman luullaan olevan kaikki.

Vierailija
6/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalampi kokemus tuo oli sille poikaparalle. Hän ei kelvannut sulle. Ehkä masentui pysyvästi eikä mene koskaan enää treffeille.

Vierailija
7/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun aikaan ei ollut treffipalstoja tms. Kapakkaan mentiin vaikka ja sieltä sitten katottiin hyvännäköiset/kiinnostavat miehet ja se oli siinä.

Vierailija
8/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalampi kokemus tuo oli sille poikaparalle. Hän ei kelvannut sulle. Ehkä masentui pysyvästi eikä mene koskaan enää treffeille.

Vierailija
9/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän olikin hyvää ainesta aviomieheksi.

Surullista, että tämäkin äidin hyvin kasvattama poika nyt täällä haukutaan. Minkäpä hän ujoudelleen voi.

Tulee muuten mieleen mun entinen poikaystäväni. Hän luki lääkäriksi (ja valmistui). Samanlaisen oloinen mies lähes yksi yhteen.

Eiks toi ap:n mies ollut työtön?

Vierailija
10/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastunut ihan vain sillä, että olisit kirjoitellut hänen kanssaan pari kirjettä lisää. Vai olisitko tajunnut kysyä häneltä, että asuuko äidin kanssa? Ehkä juuri tuo ei olisi osannut valehdella mutta veikkaan, että vielä tulet käymään monilla treffeillä, joille mies on päässyt vain, koska on antanut itsestään paremman kuvan kuin on.

Vierailija
11/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä suomi24-treffien kautta oman kumppanin 2,5 vuotta sitten löytänyt. Saman katon alla omakotitalossa asutaan, ja kihloissakin ollaan. :)

Vierailija
12/12 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jännitti niin kovasti, sen takia puhe oli vaikeaa. Saattoi olla ensimmäiset (ja viimeiset?) treffit hänelle.