Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viisi viikkoa lisää odotukseen :(

02.12.2005 |

Hitsi. Ultrassa tänään vaihtuivat viikot ja 13 tuli 8! P.... Vihaan odottamista ;) Onko kellekään muulle käynyt näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle tuli melkein 2viikkoa lisää, ja mä kun olin niin varma hedelmöittymishetkestäkin!!!

2/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs 1. raskaus päättyi km:ään vk 12+5. Heti seuraavassa kierrossa tärppäsi taas. Tosin hormooneissa oli varmaan joku viive kun tärppi tuli näköjään kp 30.

1. raskauden la olisi ollut lähes 2 viikkoa sitten. Nyt on rv tasan 27.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

La tuli aluks lisäystä " np-ultrassa" 3,5vkoa eli piti olla rv 12+jotain, niin olikin 8+jotain.. Sitten virallisessa np-ultrassa vielä lisättiin 1vk eli 4,5vkoa lisää yhteensä.. Mutta rakenneultrassa lääkäri taas sanoin´, että näiden mittojen mukaan hän olisi enemmän tämän ensimmäisen la:n kannalla ja laittoi uuteen ultraan tämän kuun lopussa, jolloin rv28 (viimeisimmän la:n mukaan) sitten katsotaan ja syynätään vielä tarkemmin, että ollaankos sitä nyt sitten silloin jo 30 paremmalla puolella vai ei.. Naurettavinta vain on koko hommassa ollut se, että kun tutut kysyvät ettäs koskas sulla se la olikaan, niin muuta ei voi vastata kuin, että joskus helmi-maaliskuussa.. Mutta toivotaan, nyt että ei ennen helmikuuta ulos tule, mutta ei myöskään maaliskuun jälkeen =)

Vierailija
4/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ainakin mun mielestä uudenvuoden jälkeen menee aika niiin nopeesti että kohta on jo iso masu. mut onhan se totta että odottavan aika on pitkä.

my_selene ja R

Vierailija
5/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskettua aikaa siirrettiin melkein kaksi viikkoa. Mulla on nyt viikkoja uuden lasketun ajan mukaan 40+6, alkuperäisen ajan mukaan 42+5. Olin luullut, ettei synnytys voi mennä siirretystä ajasta eteenpäin, ja siksi olen ollut viimeisimmän viikon tajuttoman hermona, kun en ollu yhtään asennoitunu olevani VIELÄKIN raskaana. Eli tämä onkin siis aivan tavallista, että vielä siirretystä ajasta menee yli vaikka kaksi viikkoa?

Miten on mahdollista, että aika heittää kuukautisista niin paljon? Mulla on ollu ihan säännöllinen kierto, ja tuntuu, että ei kai hedelmöitys voi heittää monella viikolla kuukautisten " ilmoittamasta" ajasta?

Oon luullut olevani suorastaan epänormaalissa tilassa, ku kuukautisten mukaisesta ajasta mennään kohta kolme viikkoa yli!!!!!!

Vierailija
6/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tokassa ultrassa lähti parisen viikkoa pois alkuperäisestä lasketusta ajasta. Eli tokan ultran (np) lasketun ajan mukaan mennään nyt. Saa nähdä milloin vauva oikeasti syntyy, hedelmöittymisajasta ei ole hajuakaan, kun koko raskaus oli melkoinen ylläri!

Padmi rv 30

Vierailija
7/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka la ois ollu 6.1 ja siirtyi 13.1.

neuvolatätikin tätä ihmetteli et miks la vaihtui vaikka eroa vain viikko..

neuvolassa sanottii että mulla on nyt nuo molemmat la:t " voimassa" .

saa nähdä kumpi osuu lähemmäs :D

nyt viikkoja 34+2 sekä 35+2 *heh*

Vierailija
8/8 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syntyi 17 päivää yli " korjatun" lasketun ajan. korjattu aika taasen oli 5päivää yli ekan laskun. Sellasta se on... kurjaa osotusta. Tokan kohdalla ei aluksi la:ta neuvolassa määritelty, kuukautiset kun oli ollu joskus ja jouluna...) ja ultrassa sitten määriteltiin ja lapsi syntyi vähän ennen määräpäivää. Nyt kolmannen kanssa mulla ehti olla yhdet kuukautiset ja neuvolassa laskivat la:n siitä. Itsekin ajattelin että saattais pitää paikkaansa (meillä kun tuo seksielämä on tällä hetkellä hieman hiljainen :) ). Mutta siis ihan järkyttyneenä jouduin nyt toteamaan että ihan alkumetreillä ollaan... Mullakin pitkät imetykset ilmeisesti siinä syynä että hormonikierto palautuu hitaasti ja on aluksi aika epäsäännöllinen, kaikillahan ei näin olen. Omat hyvät puolensa tässäkin, mutta ODOTTAMINEN KETUTTAA! Väsyttää, paleltaa ja kaikkea muuta kamalaa. Kait mä taas vannon että tämä on viimeinen kerta raskaana (jos halutaan lisää lapsia niin adoptoidaan). Viimeksi jo päätin ja näköjään nopeasti unohdin...