Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen mielestä en hoida lapsia hyvin, koska

Vierailija
23.11.2012 |

eilen tapahtui seuraavaa:

meillä on kaksi lasta ja ovat olleet nuhaisia viimeaikoina. kuopukselle oli varattu lääkäri neljäksi ja meidän oli määrä tavata mies terveyskeskuksella.

esikoinen nukkuu normaalisti tunnin päiväunet, mutta nyt kaiketi tuosta lievästä sairaudesta johtuen nukkui 2 ja puoli tuntia. koitin kevyesti herätellä, mutta oli niin väsynyt että aukaisi vain vähän silmiään ja nukahti uudestaan. sama vaippaa vaihtaessa. en hennonnut herättää, ajattelin että nukkuu sen minkä tarvitsee ja viimeistään sitten kun pitää lähteä ja alan pukemaan niin herää.

edellinen ateria oli syöty puolenpäivän aikaan ja ajattelin ruokkia lapset ennen 15.30 tapahtuvaa lähtöä. kuopuksen ruokin mutta esikoisen siis annoin nukkua. lämmitin ruokaa valmiiksi ja laitoin sellaiseen termospussiin että pysyy lämpimänä ja voin syöttää hänet sitten paikanpäällä kun odottelen että mies on lääkärissä toisen kanssa.

matkalla mies sitten soitti ja kerroin tilanteen, mies sai kauheat raivarit! että miten voin olla niin huono äiti etten anna lapselleni ruokaa ajoissa. yms. siis uskomatonta!!! että lapsi joka haluaa nukkua pitäisi repiä väkipakolla sängystä ja alkaa lappaa ruokaa suuhu. kun sen voin tehdä vajaa tunnin aikataulusta poiketen sitten siellä kahviossa. mies lähetti viestiä että on huolissaan mun äidintaidoista ja että aikuiset ihmiset sentään edes myöntävät jos tekevät jotain väärin. huhhhuh!

ymmärtäisin ehkä vähän paremmin jos olin sellainen huuhaa että ruoka-ajat heittelisivät miten sattuu tms. mutta minä olen se joka melkein minuutin tarkkuudella pidän huolen ruoka-ajoista!

suutuin niin paljon noista syytöksistä ja reaktiosta että sanoin jo että menen lastenvalvojalle sopimaan erosta ja lasten tapaamisista.

ylireagoiko mies tai minä? vai pitääkö taas vaan ymmärtää miestä?

Kommentit (55)

Vierailija
2/55 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olethan mamma, kun uhkaat heti erolla ja lastenvalvojalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/55 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sairaan lapsen annetaan nukkua!

Mutta en tajua myöskään ruuan lämmittämistä mukaan, miksei lapselle voinut ottaa vaikka hedelmäsosetta ja juotavaa, ja syöttää se lämmin ruoka sitten myöhemmin. Miksi ptää asiat tehdä niin hankalasti, sairaalle lapselle muutenkin ruoka maistuu huonosti, voisiko antaa vähän herkumpaa kipeälle...

Hemmottelemmehan me aikuisetkin itseämme sairaana, lasta saa hemmotella kaksinverroin.

Kello kädessä pikkulapsiarkea elävät on ihan kahjoa sakkia, teoreetikkoja. Tilanteen mukaan se on mentävä, kaikkea ei vaan voi kontrolloida kun on pieniä lapsia. Lasta pitää osata lukea, kellon voi heittää jorpakkoon.

Vierailija
5/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä että ei ole ainoa laatuaan tuo miehen friikkaus. näitä tulee taisaisin väliajoin milloin mistäkin mutta tämä oli taas piste iin päälle. siksi siis uhkailin tuolla erolla..

Vierailija
6/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisia 4 teidän perheessä.

Vierailija
8/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi tuo sun ruokintasysteemi hermostutti hänet.

Vierailija
9/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä toimit oikein

Vierailija
10/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on raju ajatus kuitenkin. Voisitko hyväksyä tämän miehesi heikkouden? Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa. Ymmärrän kyllä, että on loukkaavaa miehesi puhe. Mutta voit päättää, että et pane painoa sille vaan muodostat itse käsityksen itsestäsi. Ehkä pariterapia olisi tarpeen.

Vierailija
11/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes yritetty. Kasvatusongelmatkin meillä aivan muualla kuin ruoka-ajoissa. On toki "hieman haastava" lapsi. Ravintoa on aina saanut, juuri sopivasti keskimäärin. Eikä ole nälkäisenä joutunut nukkumaan paitsi päiväkodissa temppuiltuaan.

Vierailija
12/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki kipeää lasta joka nukkuu pidä herättää siksi että saisi syöttää ruoan johonkin tiettyyn kellonaikaan. Itse en ole koskaan antanut pienille lapsille ruokaa kellon mukaan vaan nälän mukaan.

Vierailija
13/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on raju ajatus kuitenkin. Voisitko hyväksyä tämän miehesi heikkouden? Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa. Ymmärrän kyllä, että on loukkaavaa miehesi puhe. Mutta voit päättää, että et pane painoa sille vaan muodostat itse käsityksen itsestäsi. Ehkä pariterapia olisi tarpeen.

Noin idiootin miehen kanssa ei moni kestäisi, mutta riippuu siitä kokeeko AP ongelman vain tässä tilanteessa vai onko mies noin vähä-älyinen yleensäkin.

Vierailija
14/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin pakko se on syödä ruokaa aina samalla kellonlyömällä? Syökö hän itsekin sairaana juuri samoin kuin terveenä?

Eihän sairaalle yleensä edes ruoka maistu, kun ei ole makuaistia ja väsy koko ajan.

Mies on kyllä itse nyt erittäin huono puoliso, eikä isäntaidoissa ole hänellä hurraamista.

Ap on ihan oikeassa, että jotain rotia pitää miehen pakkomielteisiin tulla, tai ero on paras vaihtoehto, eihän tuollaista voi kukaan kestää vuodesta toiseen.

Vierailija
15/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinkin että näitä tulee koko ajan. kun olisikin vaan tämä yksi juttu. viime viikolla sai kohtauksen kun syötin kuopusta ravintolan lusikalla. olisi pitänyt olla oma lusikka mukana tai jos on unohtunut kotiin niin olisi pitänyt käydä kaupasta ostamassa. ja taas samat syytökset kuinka huono äiti ja välipitämätön ihminen olen. niin että kuinka paljon näitä oikein pitää jaksaa ymmärtää??? ap

Vierailija
16/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään kivaa laatuaikaa perheen kanssa lääkärissä...Olisit antanut lapsesi nukkua ja syödä rauhassa kotona.

Kai teistä nyt jompikumpi olisi yksinkin kuopuksen kanssa siellä lääkärissä pärjännyt.

Vierailija
17/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsistanne vastuuta enemmän kuin sinä? Hoitaa enemmän, tuo turvaa ja rutiineja enemmän?

Rivien välistä taas jälleen mainiosti luettua :D

Vierailija
18/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinkin että näitä tulee koko ajan. kun olisikin vaan tämä yksi juttu. viime viikolla sai kohtauksen kun syötin kuopusta ravintolan lusikalla. olisi pitänyt olla oma lusikka mukana tai jos on unohtunut kotiin niin olisi pitänyt käydä kaupasta ostamassa. ja taas samat syytökset kuinka huono äiti ja välipitämätön ihminen olen. niin että kuinka paljon näitä oikein pitää jaksaa ymmärtää??? ap

tosiaan mahtavan fiksu mies sulla...

Vierailija
19/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi raskasta yrittää olla ainoa tolkun ihminen koko huushollissa, kun miehelle iskee ääliökohtaus.

Omakin puolisoni saattaa joskus pimahtaa täysin irrationaalisista asioista, ja valitettavasti hyvin usein siitä seuraa paksu riita, koska en aina jaksa olla niin joustava, että vain kuuntelisin loukkaantumatta. Varsinkin kun paskanjauhantaan ei meinaa tulla loppua. Hän voi jatkaa vaikka 8 tuntia, jos niikseen tulee. Stoppi tulee vastaan vasta, kun seison ulkotakki päällä eteisessä..silloin mies tajuaa jatkaneensa liian kauan.

Eroa mietin välillä minäkin. Että osaisikohan sitä vielä elää yksin. Se on ihan luonnollista. Sun mies ylireagoi 120%. Teidän pitäisi ehkä yrittää puhua siitä. Vaikka kokemuksesta tiedän, ettei rautalangasta vääntäminen aina auta.

Vierailija
20/55 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo lusikkajuttu johtui, pelkäsikö siis jotain bakteereja tms?

Onko muita pakonomaisia juttuja, kuin aikataulut ja lusikat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi