Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko jättää esikoisen katsomaan dvd:tä ja nukkua vauvan kanssa?

Vierailija
23.11.2012 |

Väsyttää hirveästi ja vauva nukahti juuri. Voinko jättää 4-vuotiaan tunniksi katsomaan dvd:tä viereiseen huoneeseen (ovi raollaan) ja mennä itsekin nukkumaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin teen yleensä jotain muuta, jos 4-vuotias katsoo piirrettyjä.

Vierailija
2/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, kunhan todella olet naapurihuoneessa eli isomman lapsen tavoitettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, kunhan todella olet naapurihuoneessa eli isomman lapsen tavoitettavissa.

Eikö illuusio tavoitettavissa olemisesta riitä?

Vierailija
4/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nelivuotiasta ei nukuta samaan aikaan niin ainoa tapa on nukkua kun lapsi valvoo. Jos voit luottaa lapseesi niin nuku. Alle kaksivuotiasta en jättäisi. Huonoja kokemuksia ihan suihkussa käymisestä. Jauhot pitkin keittiötä, joten lopulta oltiin kumminkin yhdessä suihkussa.

Vierailija
5/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nukuin vauva unien aikaan, jo kun vanhempi oli 1v8kk. Nukuin sohvalla, lapselle laitoin nallepuh videon (siihen aikaan ei ollut dvd:tä) ja lapsi istui sohvan jalkopäässä ja minä nukuin videon ajan.

Seuraavan vauvan ollessa pieni isoin pärjäsi jo olohuoneessa n 5v mut seuraava lapsi oli makkarissa meidän sängyssä leluineen ja touhotti siinä, kun nukuin, joskus nukahti itsekin.

neljättä lasta odottaessani 4v köllötti mun päällä sohvalla ja katsoi Dvd:tä, kun nukuin.

Toki se uni on silloin koiranunta mutta virkistävää kuitenkin.

Vierailija
6/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuin sen tunnin verran makkarissa, aika koiranunta tosiaan mutta kuitenkin olo on jo pirteämpi! Ja esikoinen oli onnellinen, kun sai katsoa koko dvd:n alusta loppuun...

Vierailija
7/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias pärjää :). Ihan holtitonta en jättäisi.

Mä olen ottanut torkkuja 3-vuotiaan läsnäollessa ihan ilmankin mitään DVD:tä (ja vauvaakin, ettei sen puoleen). Lapsi on vain sitten leikkinyt hetken itsekseen.

Vierailija
8/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei vielä kummemmin keskity katsomaan telkkaria. Mutta yhtenä vkl aamuna olin yksin lapsen kanssa kotona ja päälle tuli kamala mikreeni. Laitoin lapselle musiikkidvd:n pyörimään ja torkuin sohvalla koiran unta, eli torkahdin maksimissaan 10 minuuttia kerrallaan. Kiltisti lapsi touhusi leluillaan lattialla tai katsoi välillä ohjelmaa.

Onneksi tätini tuli yllättäen pelastamaan tilanteen tunnin päästä ja otti lapsen luoksensa muutamaksi tunniksi.

Vierailija
9/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi sattunut mitään.

Vierailija
10/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mm. nukuttanut vauvaa eri huoneessa, kun miehen lapset 3v ja 4v ovat olleet keskenään olohuoneessa. Mies oli jossain muualla käymässä, oli poissa ehkä 20min. Kaikki selvisivät hengissä, ainoa stressaaja taisin olla minä joka pelkäsi miten olohuoneen käy kun kukaan ei ole vahtimassa... Olin siis seinän takana.

Ennen vauvaa me myös miehen kanssa monesti nukuttiin vkl-aamuisin pitkään, ja lapset heräsivät keskenään. Toki ainakin minä havahduin siihen, että lapset ovat hereillä, mutta aina ei noustu samaan aikaan. Jääkaapissa oli valmiiksi jotain pientä syötävää kuten piltti.

Iik!

Vierailija
11/11 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos laitan esikoisen katselemaan dvd:tä vauvan kanssa niin se tarkoittaa sitä että poikani katselee telkkua oman lapsensa kanssa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi