Mikäon joulun hittilahja kolmevuotiaalle tytölle?
Kommentit (8)
mutta kiinnostaa tietää, miksi on tarve ostaa 3veelle jokin hittilahja, eli miksi?
Että se 3v tykkäisi älyttömästi lahjanantajasta, vai että se 3v voisi leuhkia muille lapsille lahjasta?
mutta kiinnostaa tietää, miksi on tarve ostaa 3veelle jokin hittilahja, eli miksi? Että se 3v tykkäisi älyttömästi lahjanantajasta, vai että se 3v voisi leuhkia muille lapsille lahjasta?
Ei kumpikaan noista vaan ihan se, että olen lapsen kummi ja haluan ostaa jotain, mistä hän potentiaalisesti voisi tykätä. ;D
Minulla ei ole lapsia eikä hajua, mistä tuon ikäiset tykkäävät. Täällä on vain heti tuo kamala perisynti eli LEUHKIMINEN mielessä. Hui! :D
ap
Meidän 3-vuotis saa uudet nukenvaunut, siis ihan omat! (perittyjen sijaan)
Barbit varmaan kans suosittuja, ainakin meillä. Erilaiset korujutut, hispinnit jne. aina suosittuja. Tai arkastelutarvikkeet.
Siis jos tytölle ostaa.
ystäväni 4v tyttö haluaa leikki vasaran :)
3- vuotias tyttö leikkii todella paljon poneilla,lego friendseillä,little pet shopeilla ja keittiö jutuilla..ja tykkää kaikista piirustusjutuista ja helmistä josta voi itse tehdä koruja.
Itse ostan aina kummilapselle muumiastioita. Kaikki keittiökalut taitavat olla tuon ikäisten mieleen?