Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä parisuhteessa järkeä/tulevaisuutta?

Vierailija
22.11.2012 |

Olen seurustellut miehen kanssa nyt noin 3 kuukautta ja tapailu on ollut hyvinkin tiivistä. Minun on hyvä olla hänen kanssaan ja hänen minun kanssani. Tykkään hänestä paljon ja hän tykkää minusta. Kuitenkin jotkut asiat häiritsevät:

Minä en ole varma, että haluanko vielä lapsia vai en. Todennäköisesti haluaisin sopivan miehen kanssa, mutta voin olla ilmankin. Mies ei halua lapsia ja se on ihan ehdoton. Jos siis haluan elää lopun elämäni hänen kanssaan, minun ei auta haluta lapsia.

Mies käy turhan usein baarissa ja juo tällöin mielestäni liikaa. Aina vapailla viettää yhden illan baarissa jurrissa. Mies ei ole humalassa mitenkään väkivaltainen tai muutenkaan paha eikä alkoholin käyttö ole millään lailla haitaksi esim. työlle. Itse en vain tykkää noin runsaasta alkoholinkäytöstä.

Meidän huumori ei täysin kohtaa. Ehkä sen oppisi joskus? Ja voihan sitä sitten nauraa muiden kanssa.

Mies tuntuu usein aika itsekkäältä. Aina katsotaan hänelle mieluisia elokuvia ja tv-ohjelmia, aina syödään hänen mielensä mukaan yms. Jos joskus asuisimme yhdessä, pitäisi meillä olla omat tv:t, osin omat ruoat jääkaapissa jne. Toisaalta kyllä tarjoutuu oma-alotteisesti toisinaan avuksi jossain pikku jutuissa.

Eli ei ole täydellinen mies, mutta ehkä kuitenkin riittävän hyvä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta isoa negatiivista asiaa.

Vierailija
2/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samat erot ja ne vaan korostuvat ajan kanssa, eivät suinkaan tasoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette 18-25 -vuotiaita, on ihan normaalia varmaan että ei halua lapsia, tai käyttää alkoholia joka viikonloppu, kunhan se ei ole ongelma.

Jos olette selkeästi yli 30-vuotiaita, en näe teillä tulevaisuutta. Mies jos ei halua siinä iässä lapsia (ja on siitä varma), joudut uhraamaan liikaa.

Myöskin aikuinen mies ei saisi minusta käyttää noin paljon alkoholia :(

Toisaalta, jos olet ensimmäinen vakava suhde miehellä, on toivoa että hän oppii ottamaan sinut huomioon paremmin. 3 kk on kuitenkin lyhyt aika seurustella.

Vierailija
4/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Todennäköisesti tulet haluamaan lapsen, mies ei

- Huumori

- Alkoholin käyttö

- Miehen itsekkyys.

Jos asia jo nyt mietityttää ja häiritsee (vasta 3kk:n jälkeen, milloin toisen pitäisi olla ah niin ihana) , ei varmaankaan tule toimimaan. Liian isot on erot.

Vierailija
5/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se ei ole ongelmallista, jos ette naura kaikelle yhdessä mutta joskus erilainen huumori voi tarkoittaa sitä, että on liian erilainen maailmankuva. Jos olette kuitenkin nuoria, voi tulla jotain yhdistäviä kokemuksia (?) ja ehkä sitten jotain, kuinka sitä hauskaa jaetaan. Ehkä.

Minusta ei kuitenkaan ole välttämättä ongelma, jos miehen mielestä Kummeli on hauska ja sinusta ei, jos kuitenkin jotain yhteistä hauskaa löytyy.

Vierailija
6/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteenne esteeksi ovat lapsi ja itsekkyys. Jos "päätätkin" haluta lapsen, on siitä toiveesta hankala luopua. Ja jos mies nyt suhteen alussakaan huomioi sinua, ei hän tule huomioimaan myöhemminkään. Ja useimmat naisista kuitenkin toivovat/haluavat huomata olevansa tärkeitä puolisolleen.

Toki nuo muutkin luettelemasi asiat ovat kompastuskiviä, mutta niiden kanssa saattaisi jopa tulla toimeen..harvoin kukaan on puolison kanssa täysin samanlainen varsinkaan syömistottumuksissa. Kyllä meilläkin on jääkaapissa ruokaa, jota toinen ei syö, mutta oleellista on se, että molemmat ostavat kaupasta ruokaa molemmille, ei vain itselle.