Lue keskustelun säännöt.
Huolestunko turhasta.Tapasin sattumalta vanhan opettajakollegan
22.11.2012 |
opettajapäivillä.Mies 55v tuntui vanhentuneen ja alkoholisoituneen.Hän kertoi joutuneensa ongelmiin polisiien kanssa ja pyyteli kauhuissaan apua.Lupasi mulle sitten vastapalveluksen.Mies tunnetaan huijarina=på svenska charlattan ja hän on persläpi(kaappihomo,b-luokan miehiä).Aion miehenä soittaa hänestä eteenpäin.Pelkään teinipoikien joita opettaa,puolesta,koska käsi käy haarovälissä.Tortut ei kiinnosta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pojat voisivat itsekin sanoa opettajan lähentelyistä.Olen itsekin kuullut eräästä miehestä että jahtaa just pikku poikia.