Koira tuli hoidosta, ei välitä enää
Mikähän on, kun koiramme tuli hoitopaikasta jossa oli yhden yön ja ikävöi sinne kovasti. :( Ei enää välitä minusta ja miehestäni, ei edes tervehtinyt kun näimme taas vaan ulisi koiraa hoitaneen työkaverin perään..
Mitähän tässä voi tehdä, minun on vaikea lohduttaa koiraa kun olen sille vain ilmaa nykyään.
Kommentit (5)
Meillä koira oppi siihen, tai ainakin yritti, että se nostettiin aina syliin jos sille annettiin jotakin (Yorkki), ei kelvannut makupalat, ei mitkään.. En tiedä oliko koira niin sokissa kun Joutui hoitoon toisaalle vaiko tykästyikö sekin niin paljon toisiin hoitajiin.
Pari päivää oli ihan hömelönä kunnes muisti missä onkaan ja ketkä nuo muut on :)
Tiedän tunteesi :)
Itse on sydän sykkyrällä hakemassa omaa pientä kultaa kotiin, odottaa ihanaa jälleennäkemistä jossa molemminpuolisista pusuista ei tule loppua - ja tosiasiassa tilanne menee niin, että häntää heilauttaa että moro, tulit sitte jo... Ja se siitä. =)
Menee ohi ennen kuin huomaatkaan, ehkä se on vain hämillään, annat sille vähän namia ja riivit kainaloosi sen ja rapsuttelet ja kuiskuttelet teidän juttuja (apua, kai kaikki koiranomistajat tekee näin?! =D ), niin sillä se menee.
Hoidossa kuin kotona... Sori, musta ei oo normaalia ettei koirasi edes tervehtinyt. Meillä koirat on ainakin ihan onnesta soikeana kun tulevat hoidosta. Mutta meillä koirista pidetäänkin huolta.
Koira osoittaa mieltään, menee pian ohi. Pitää siis sinua edelleen parhaana emäntänä ja on loukkaantunut tästä hoitojutusta :)
Et selvästikään ole koirasi johtaja