Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskauden aikainen masennus...

Vierailija
21.11.2012 |

Tiedän, mitä on raskauden jälkeinen masennus, kun olen sitä ollut, mutta apua, voiko raskauden aikana masentua, vaikka olisi miten onnellinen tulokkaasta?

Sain keskenmenon helmikuussa ja se oli elämäni rankin kokemus. Synnytin kuolleen lapseni rv 21

Heinäkuussa tulin uudestaan raskaaksi, nyt viikkoja 22 ja tää olo on jotain ihan kauheeta!!

Pelko on vaihtunut kauheaan väsymiseen, oksettamiseen, kipuihin, saamattomuuteen, valtavan mahan kanssa kamppailuun. Koko ajan tuntuu, että multa ollaan vain jotain vailla, enkä jaksaisi nousta aamulla edes sängystä. Ja itkettää, kun olen niin samperin saamaton, etten jaksa edes puhelimeen vastata kenellekkään, vaan pidän puhelimen mieluummin äänettömällä, etten edes kuule, että se soi! Mä rakastan tuota pientä potkijaa tuola mahassa ja oon joka päivästä kiitollinen, että saan tuntea ne potkut, mutta kun ei vaan jaksa!

Vaatiiko tuo keskenmeno ja rankka työtahti nyt veronsa, kun ei tarvisi? Kauheeta ajatella, et jos en kohta piristy, niin oonko 4kk vielä tällänen =( Auttakaahan??!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla