Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotko että lapsesi saisi pian 20v täytettyään oman lapsen?

Vierailija
21.11.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ainakin nuori mummu jos esikoinen tekisi lapsen 20 vuotiaana.

Suoraan sanottuna toivon, ettei vielä siinä vaiheessa olisi hänellä yhtään lasta :)

Vierailija
2/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tuon ikäisenä opiskelee yliopistossa ja sitten menee töihin. Lapsia mieluiten vasta siellä 30+ jälkeen, ettei tarvitse sossun luukulla elellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vasta 42-v

Vierailija
4/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 + kerkeää..

Vierailija
5/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tuon ikäisenä opiskelee yliopistossa ja sitten menee töihin. Lapsia mieluiten vasta siellä 30+ jälkeen, ettei tarvitse sossun luukulla elellä.

En ymmärrä mitä ylpeilemistä on siinä, että lapsia aletaan synnyttelemään ilman valmiuksia pärjätä elämässään taloudellisesti ja ottaa täysi vastuu perheestä ja lapsesta.

Vierailija
6/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 53v., kun esikoinen on 20-vuotta. Jaksaisi itse ainakin osallistua tarvittaessa. Toisaalta kuitenkin, etenkin tyttärien kohdalla toivon, että jonkin aikaa eläisivät itsenäisinä ilman lapsia elleivät sitten saa kamalaa vauva-kuumetta.

Vierailija
7/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ja kun haluavat ja ovat valmiita sen vastuun myös kantamaan, sen tarkemmin en ikää osaa siihen määrittää, eikä ole edes minun asianikaan, vaan heidän=)

Vierailija
8/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olen onnellinen, jos pääsee siihen ikään ilman vahinkoja...

Vierailija
9/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyttäreni puolesta.. mieluummin vähän myöhemmin.

Vierailija
10/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän siinä kyynel tuli silmään! Oma ilta tähti oli 6 v.

Vierailija
11/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei kumpikaan tee koskaan lapsia.

Vierailija
12/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samanlaisia leikkimielisiä hyväntahtoisia mussukoita ovat omatkin jo teini-iässä olevat lapseni.

Ensin koulutus ja ammatti, niin sitten vasta. Se olisi hyvä lähtökohta.

Vierailija
13/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan lasteni opiskelevan pitkään. Ainakaan ennen opiskelupaikan hankkimista ja opintojen saamista hyvään alkuun tai jopa loppusuoralle en toivoisi heidän saavan lapsia. Näin siksi, että lastenhoidon ja opiskelun yhdistäminen on vaikeaa. Univelkaisuus vaikeuttaa oppimista.

Vierailija
14/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatpa sitten 20- tai 40-vuotiaana ensimmäisensä niin minulle ihan yhtä mieluisaa. Itse olen saanut lapseni 19- ja 21-vuotiaana joten en osaa nuorena lasten saamista pahana pitää. Olen myös sittemmin opiskellut maisteriksi ja ihan töissä olen joten ei se lasten nuorena saaminen ole automaatio sossun luukulle tai huonopalkkaisiin pätkätöihin.

Ja meillä oli kyllä varaa elättääkin lapsemme, mies on minua 15 vuotta vanhempi ja varsin hyvätuloinen oli jo kun saimme ensimmäisen lapsen.

Vierailija
15/15 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut surkea äiti tuossa iässä. Toisaalta jos tyttäreni on yhtä vaikeaa tulla raskaaksi kuin minun, ei ole hyvä idea sekään että odottelee kovin vanhaksi ja kypsäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi