Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana negatiivisista testeistä huolimatta?

Vierailija
21.11.2012 |

Voinko soittaa neuvolaan, jos epäilen olevani raskaana toistuvista negatiivisista testeistä huolimatta? Menkat jääneet pois, ja olo on kuin raskaana olevalla. Auttakaa, olen pulassa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku hormonihäiriö

Vierailija
2/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestä joka olisi raskaana, kun testi toistuvasti näyttää negaa. Joten eiköhän joku hormonihäiriö ole todennäköisempi vaihtoehto. Mene gynelle.

Katilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mulla on näyttänyt molemmissa raskauksissa testit alussa negatiivista vaikka olen ollut raskaana. Varaa aika gynelle niin saat kerralla selvitettyä asian.

Vierailija
4/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen raskauden jälkeen tulleet menkat vasta 2 krt 30pv kierrolla. Nyt on jo 58pv eikä näy eikä kuulu. Taidampa sinne gynelle mennä. ;)

Vierailija
5/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen raskauden jälkeen tulleet menkat vasta 2 krt 30pv kierrolla. Nyt on jo 58pv eikä näy eikä kuulu. Taidampa sinne gynelle mennä. ;)

Tiedän erään, jolla pissatesti ei näytä raskautta vaan ainoastaan verikoe. Jotenkin hormoni ei erity virtsaan. Mutta jos sulla eka raskaus näkyi pissatestissä nin kyllä luulisi toisenkin näkyvän.

Vierailija
6/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä raskaudessa näytti positiivista jo 2pv kuluttua, nyt ei millään. Niin, uskoisin että pitäisi näkyä, jos olisin. Mutta olo kertoo ihan muuta. Tosin, eihän sitä tiiä sitten, että jos nuo hormonit vaan nyt heittelee miten tykkää. Käyn silti tarkistuttamassa itseni.

Vierailija
7/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin raskaana vaikka testi näytti negaa monta kertaa. neuvolassakin vielä tekivät pissasta testin ja monta hoitajaa oli sitä tutkailemassa että kun ei näy viivaa. ultralla sitten selvitettiin raskaus.

Vierailija
8/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa kuultavaa, että voi olla poikkeuksellisiakin raskauksia!