Siis millainen ihminen pukeutuu näin?
Aamulla piti ihan hieraista silmiä päiväkodin pihassa, kun lasta eskariin vein. Vastaani käveli nainen, jolla oli seuraavanlainen varustus (musta poplarityyppinen takki oli auki, siksi näin niin tarkasti):
leopardikuvioinen, erittäin antava sifonkitunika, mustat paljettileggingsit, mustat erittän korkeat korkkarit, korvissa isot, kimaltavat strassikorvikset, erittäin näyttävä meikki.
Tuo kaikki yhdessä olisi ollut tyylitöntä yökerhossakin viikonloppuiltana, mutta että keskiviikkoaamuna. En tajua. Minkälaisiin töihin mennään tuollaisessa varustuksessa?
Kommentit (24)
Ainoa mikä minua tuossa asussa häiritsisi olisi tuo erittäin antava sifonkitunika. Mikä sekin on ihan ok jos pistää vaikka mustan perustopin alle.
Mahdollisia työpaikkoja tuon asuiselle naiselle: vaateliike, sisustusliike, karkkikauppa, lelukauppa, kahvila, tiimari, pukuvuokraamo...
Missä töissä ap olet itse? Toimistotöissäkö kenties?
Olen toimittaja
Myös kaikki korvikset, meikit ja kengät oli pesussa myös :D.
Mutta siis oikeasti. Mitä väliä??????? Eikö jokainen saa pukeutua miten haluaa? Tärkeintähän on, ettei alasti kulje.
Sellaistakin tapahtuu, että koko päivä biletetään. Ja äiti sitten vie lapsen hoitoon, josta esim. isä hakee illalla kun äiti on reissussa.
En näe mitään kummallista tässä. Meilläkin pikkujoulut alkavat aamulla, koko päivän on kaiken maailman viihdettä iltaan asti. Jotkut lähtee illalla 8 aikaan kotiin, jotkut ei.
Ainoa mikä minua tuossa asussa häiritsisi olisi tuo erittäin antava sifonkitunika. Mikä sekin on ihan ok jos pistää vaikka mustan perustopin alle.
Mahdollisia työpaikkoja tuon asuiselle naiselle: vaateliike, sisustusliike, karkkikauppa, lelukauppa, kahvila, tiimari, pukuvuokraamo...
Missä töissä ap olet itse? Toimistotöissäkö kenties?