Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen ihminen pukeutuu näin?

Vierailija
21.11.2012 |

Aamulla piti ihan hieraista silmiä päiväkodin pihassa, kun lasta eskariin vein. Vastaani käveli nainen, jolla oli seuraavanlainen varustus (musta poplarityyppinen takki oli auki, siksi näin niin tarkasti):

leopardikuvioinen, erittäin antava sifonkitunika, mustat paljettileggingsit, mustat erittän korkeat korkkarit, korvissa isot, kimaltavat strassikorvikset, erittäin näyttävä meikki.

Tuo kaikki yhdessä olisi ollut tyylitöntä yökerhossakin viikonloppuiltana, mutta että keskiviikkoaamuna. En tajua. Minkälaisiin töihin mennään tuollaisessa varustuksessa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä minua tuossa asussa häiritsisi olisi tuo erittäin antava sifonkitunika. Mikä sekin on ihan ok jos pistää vaikka mustan perustopin alle.

Mahdollisia työpaikkoja tuon asuiselle naiselle: vaateliike, sisustusliike, karkkikauppa, lelukauppa, kahvila, tiimari, pukuvuokraamo...

Missä töissä ap olet itse? Toimistotöissäkö kenties?

Vierailija
22/24 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä minua tuossa asussa häiritsisi olisi tuo erittäin antava sifonkitunika. Mikä sekin on ihan ok jos pistää vaikka mustan perustopin alle.

Mahdollisia työpaikkoja tuon asuiselle naiselle: vaateliike, sisustusliike, karkkikauppa, lelukauppa, kahvila, tiimari, pukuvuokraamo...

Missä töissä ap olet itse? Toimistotöissäkö kenties?

Olen toimittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kaikki korvikset, meikit ja kengät oli pesussa myös :D.

Mutta siis oikeasti. Mitä väliä??????? Eikö jokainen saa pukeutua miten haluaa? Tärkeintähän on, ettei alasti kulje.

Vierailija
24/24 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistakin tapahtuu, että koko päivä biletetään. Ja äiti sitten vie lapsen hoitoon, josta esim. isä hakee illalla kun äiti on reissussa.

En näe mitään kummallista tässä. Meilläkin pikkujoulut alkavat aamulla, koko päivän on kaiken maailman viihdettä iltaan asti. Jotkut lähtee illalla 8 aikaan kotiin, jotkut ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi