onko aivan vääriä syitä haluta toinen lapsi? :(
1. haluan esikoiselle siaruksen
2. haluan nykyisen mieheni = elämäni rakkauden kans lapsen
3. en haluis työelämään vielä
4. haluan sen toisen lapsen!!
silti musta jostain syystä tuntuu, ettei muka oo oikeutta.
Kommentit (4)
Eikö sulla ole aikaa tällä yhdellekään lapselle? Hoitoon vaan heti, kun mahdollista ja viikonloput mummolassa vai? Tai meneekö sulla hermot lapsen kiukutteluun monta kertaa päivässä? Tai elätkö vain sossun tuilla?
ettei muka ole oikeutta. Tottakai on. Sisarus on tärkeä asia. Lapsen teko on maailman tärkein asia ja upein. Selvitäpä hieman omaa psykologiaasi, miksi ei olis oikeutta. Kamalaa, että joku noin ajattelee Suomessa.
koska haluan ensimmäiselle sisaruksen, olen jo vittuuntunut työelämään :) mieheni on maailman ihanin ja haluan hänen kanssa lapsia! Mies oli aivan innoissaan ajatuksesta (ekan jälkeen sanoin, että ei enää)
Silti oli hirveä epäillys, että olisiko minusta siihen, eka lapseni on nyt ihanassa uhmaiässä 3v ja usko ap pois, kyllä jokainen äiti tai tuleva äiti vaikka olisikn jo raskaana niin epäilee haluaako vai ei...
Jos olet hyvä äiti eli et lyö tai huuda kuin hullu ja annat rakkautta ja ruokaakin ja pidät lapsesta huolta ja rakastat sitä, niin mikä olisi sitten se syy, että et tekisi toista???
Syinä minulla vain
1. haluan esikoiselle siaruksen
3. en haluis työelämään vielä
Kannatti.
Maailman ihanimmat lapset minulla jota rakastan äärettömästi. Perhe on täydellinen nyt. Kaikki sujuu hyvin ja ollaan onnellisia ?