Joululahja miehelle!
Tähän ketjuun voisi kerätä joululahjavinkkejä miehille :)
Kommentit (30)
Kerronpa vinkiksi muille, mitä mies saa muilta sukulaisilta esim. äidiltäni
- kirjan, yleensä Remeksen tai dekkarin
- vähän parempaa dödöä tms.
- vaatteita
- dvd
Itselleni ei tule muuta mieleen kuin ipad, ja se on niin hemmetin kallis! Kenkiä tarvitsee, mutta ne saa ostaa itse, kun en sokkona uskalla.
lahjakortin. Vaihtelevasti konserttiin/ parranajoon/ hierojalle/ jalkahoitoon/ kuntosalille/ ravintolaan...
Varmaan ainakin:
- vaate (laadukas kauluspaita tai neule),
- kirja,
- DVD,
- tuoksusetti (jotakin laadukasta),
- lahjakortti,
- jotakin harrastuksiin liittyvää (esim. golfiin, hiihtämiseen, juoksemiseen tai laskettelemiseen)
tänä vuonna
- pyjamahousut
- kaulakorun
- lompakon
- kirjan
Aikasempia lahjoja:
- sykemittari
- hierova penkinlämmitin autoon
- läppäri
- tossut
- herätyskello
- herätysvalo
- kylpytakki
- rannekoru
- järjestelmäkamera
- cd-levy
- kaulahuivi + hanskat
- lahjakortti jalkahoitoon
- lahjakortti hierontaan
niin lahjan pointti on miettimisessä eikä hinnassa. Aina saa kirjoja, koska tykkää lukea, muttei koskaan saa aikaseksi mennä kirjakauppaan. Tiedän maun ja valikoin niistä sellaisia, joita yleensä itsekin tykkään lukea. Sotahistoriaan liittyvät saa kyllä lukea yksin. Tänä vuonna saa myös saunahatun, kun on hävittänyt edellisen. Sitten olen yleensä hankkinut jotain sellaista herkkua, jota ei suomesta kovin helposti tai ollenkaan saa, siis sellaista, josta tiedän tykkäävän.
Vaikka uusin call of duty, jos mies tykkää tietokonepeleistä.
Tai Raspberry pi tietokone n 40 eurolla saa. Katso googlella millainen se on. Mukava leikkikalu joulunpyhiksi.
Mun mies on naureskellut Youtubessa Old Spice -mainoksille, joten päätin ostaa sille sellasen partaveden. Tosin niitä ei saa Suomesta, joten tilasin Ebaysta, vaikkei ole mitään käsitystä siitä, miltä kyseinen tuoksu haisee :D Mutta ajatus on tärkein. Lisäksi ostan hänelle liput lempibändinsä keikalle, koska kyseinen bändi tulee harvoin Suomeen.
Mun mies on naureskellut Youtubessa Old Spice -mainoksille, joten päätin ostaa sille sellasen partaveden. Tosin niitä ei saa Suomesta, joten tilasin Ebaysta, vaikkei ole mitään käsitystä siitä, miltä kyseinen tuoksu haisee :D Mutta ajatus on tärkein. Lisäksi ostan hänelle liput lempibändinsä keikalle, koska kyseinen bändi tulee harvoin Suomeen.
mies saa tietokoneeseen uuden hiiren (vanha meni kesällä rikki) ja uudet kuulokkeet (nekin meni kesällä rikki). Oikeesti tarpeellisia ja tulee varmasti käyttöön :)
oon ostanut/tehnyt mm.
Itetehtyjä lindströmin pihvejä pakkaseen 3 kg :D tykkää niistä, joten siks :D tää oli sen mielesä paras lahja koskaan...
Tunnin mittasen päähieronnan ja hiustuotteita
Lempibändin LP-levy, CD-levy ja paita (eri kerroilla)
Kitarakurssi meille molemmille.
Pelejä, aina toiveen mukaan. Häälahjaks ostin Rocksmith-pelin Xboxille, koska sitä voi pelata oikeella kitaralla.
Eniten on tykänny sellasista lahjoista, joihin oon nähny vaivaa tai joita voi tehä yhessä. Tavaroita kun voi ite aina ostaa.
Suunnittelin ite joskus miehelle paidan, joka liittyi hänen suosikkibändiinsä. Bändillä ei ollut hienoja paitoja. Sitten tilasin paidan jostakin painattamosta, maksoi vain 14 euroa. Mutta on ollut todella paljon käytössä! Tämä tosin vaatii hyvää silmää ;)
Joskus tein itsestäni tyttökalenterin. Tyttöjen kanssa projektina tehtiin, harrastetaan valokuvausta, joten tuli hienoja kalentereita :)
Ajattelin ostaa sille esiliinan (voi kun jostain löytyisi samanlainen kuin 5 year engagement-leffassa!) ja Barefoot Contessan keittokirjan, pitää käydä kirjakaupassa valkkaamassa niistä joku.
Ajattelin ostaa hänelle myös Sinuhe Egyptiläisen, mieheni on Saksalainen :)
mies saa lempi-TV-sarjansa T-paidan, joka piti tilata ulkomailta, siitä hän on puhunut useampaan otteeseen.
Etsin vielä harvinaista loppuunmyytyä valokuvakirjaa, saa nähdä onnistuuko.
Lisäksi varmaan jotain Marimekkoa, ehkä uusi Jokapoika-paitakoska hän pitää niistä.
niinkin tylsän kun sodastreamin.
Saa myös perustylsän kalsarit+merkkidödö+suihkusaippua+sukat+t-paitasetin.
Ei kuulemma tartte mitään muuta, ei toiveita jne.