Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkiä taukoja/vuosia sulla on ollut edellisen suhteen/uuden aloittamisessa?

Vierailija
20.11.2012 |

Onko esim viisi tai kuusi vuotta ok?Nuorempana kesti toipua suhteista noin kolme vuotta jotka oli kuitenkin lyhyitä.Nyt kyseessä pidempi suhde ja itseni tuntien tässä menee vuosia ennen kuin haluan mitään kenenkään kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tosissaan paneutunut tuohon suhteeseen ja tulin jätetyksi toisen takia.Odotan kyllä vuosia ennen kuin lähden leikkimään kotia kenenkään kanssa.Lasten isä oli todellinen vikatikki elämässäni,en puhu hänestä kenellekään,nolottaa koko mies aika lailla.

Vierailija
2/7 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen kanssa joka on neitsyt eikä ole ennen seurustellut.Alkoi pettämään suhteen aikana ja hankkimaan naiskokemusta.Ihmettelin välillä sängyssä kun mies oli yht äkkiä oppinut uusia seksiasentoja joita ei oltu yhdessä kyllä keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyppäsin suoraan uuteen avoliittoon enkä katunut tai surrut sekuntiakaan.

Vierailija
4/7 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyppäsin suoraan uuteen avoliittoon enkä katunut tai surrut sekuntiakaan.

Susta lähtee poliisille lähestymieskielto jos vielä kerran huudat mulle tai uhkailet.

Vierailija
5/7 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin itseäni 4 vuotta ennen seuraavaa suhdetta. Sitä kestikin 9 vuotta, joista tosin viimeiset 3 tein henkisesti eroa, ja 1,5 vuotta sen päättymisen jälkeen aloin nykyisen suhteen, josta en ole ajatellut erota. =)

Vierailija
6/7 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan rakastunut sitten exääsi yhtään. Susta lähtee poliisille lähestymieskielto jos vielä kerran huudat mulle tai uhkailet.

Mutta viimeistä kommenttiasi en tajunnut.

Vierailija
7/7 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä pari-kolme laastaria välissä, ei tarvinnut ihan puutteessa elää;D