10 vuotta täällä olleet: ollaankohan me täällä vielä seuraavan kymmenen vuoden kuluttua?
Jotenkin hassua viettää aikaa vauvan sivuilla, kun ei ole ollut vauvaa yli viiteen vuoteen...
Kommentit (12)
Mutta täällä on välillä niin mainiot keskustelut ja täältä saa avun asiaan kuin asiaan nopeasti.
Kamalan epävarmana äitinä vauvan nukkumisista(kun heräili aamuisin jo klo 6.30!!) kirjoittelin silloin tänne(silloiselle äitien palstalle) paniikissa, ärsyyntyneenä ja väsyneenä..
Saas nähdä kymmenen vuoden päästä..
eli varmasti olen täällä vielä 10 vuoden kuluttuakin.
Silloin nähdään paljon aloituksia tyyliin: "Eihän täällä vaan ole kukaan alle 40v!!" :D D
Itse Vauva-lehti on sen verran kelvoton läpyskä että harvapa sitä enää tilaa. Sanomille menee muutenkin niin huonosti, että eiköhän aikakausilehdet ole kokonaan konkassa muutaman vuoden kuluessa. Jollekin Vauva-lehdelle nyt vaan ei ole tilaa nykymaailmassa. Lehdet ei kiinnosta ketään kun netti on olemassa, ja vauvatkin ovat melkein kaikkien mielestä lähinnä ärsyttäviä.
Jos eivät itse pidä, niin tästä saa hyvän hinnan myydessä. On sen verran väkeä käyttäjinä.
Ja varmastikin ollaan täällä vielä 10 vuoden päästä. Mun vauva on 11v. :)
Vauvapalstaan pätee sama porttiteoria kuin huumeisiin ja muihin riippuvuutta aiheuttaviiv asioihin. Jos et tiedä mistä on kyse niin googleta porttiteoria.
1. Ensin päädyt sattumalta palstalle googlen kautta (katsot otsikoita ja toteat että tällaista paskaa et kyllä lue)
2. Näet vauva aiheisen asiallisen keskustelun (päätät lukea vain tämän yhden)
3.Kohta jo luet kaikki keskustelut
4. Sitten tulee hetki kun vastaat viestiin ja sitten se on menoa
5. Teet aloituksia ja vastailet maanisesti
6. Kaupassa toilaillessasi ajattelet, että tästä tulisi hyvä aloitus palstalle
7. Elämäsi on mennyttä ja vauvapalstariippuvuus tuottaa häpeää
8 Häpeää
Ja luulenpa olevani täällä toiset samanlaiset. Paras palsta ja vauvakin mahassa.
olen tosin aina välillä pois täältä. En ole ollut viime kevään jälkeen, paitsi eilen tulin. Ja taas on koukussa...