Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on tosi ryppyinen naama verrattuna kavereiden kuviin :(

Vierailija
19.11.2012 |

Facebookissa kun kaverit laittaa kuvia, tuskin kellään on rypyn ryppyä. Mulla on jo vaikka kuinka, otsassa, silmien ympärillä, suun juonteet. Olen vasta 36-vuotias :( En kehtaa laittaa facebookiin omaa kuvaani ja taitaa jäädä luokkakokous väliin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kohentelevat" kuviaan. On ihan yleistä ainakin nuorempien kohdalla että tummennetaa ripsiä tms.

Vierailija
2/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38 ja silmien alla monta syvää alaspäin osoittavaa uurretta. Nenästä suuhun syvät juonteet. Sibeliusrypyt ja vaakaryppyjä otsalla. Kaulalla 3 vuosirengasta. Plääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppikin kuiva? Yleensä naama sellainen ku alapääkin

Vierailija
4/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en laita faceen kuvia, jossa ne näkyy....

Vierailija
5/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pimppi kostuu, katoaa naamalta rypyt. Eli pimppi saatava kostumaan.

Vierailija
6/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suosittelen jatkoon, jos haluat välttää lisäryppyjen tulemista ja vähentää nykyisten näkymistä, kosmetologin tai apteekin kosteus ja antiage voiteita ihotyypin mukaan.

Ruoka vaikuttaa tästä iästä lähtien paljon jo ulkonäköön. Sokerin puputtaminen nopeuttaa ikääntymismuutoksia, antioksidantit, kuten vihreän teen, kasvisten, marjojen tai viinirypäleiden, suojaavat (nopeutuneelta) ikääntymiseltä.

Syö myös esim. pähkinöitä, tonnikalaa öljyssä, omega3 kapseleita tai muita hyviä terveellisten rasvojen lähteitä.

Ja opettele hyväksymään itsesi juuri omana itsenäsi.

Valon pilkahduksia elämääsi!!

Vierailija
7/8 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei pidä minusta ollenkaan paikkaansa se että ryppyjä tulisi lähinnä kuivaihoisille. Mulla on paksu rasvainen sekaiho, ja niin vaan on rypistynyt sekin. Ne rypyt on oikeastaan vielä rumempia kuin kuivan ihon rypyt: kuivalla iholla tulee semmoista pientä pintajuonnetta, mutta kun tämmöiseen paksuun rasvanahkaan syntyy ryppy, se on todella syvä juonne heti eikä mitään uurteita vaan.

t. 3

Vierailija
8/8 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up