Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsesi

Vierailija
19.11.2012 |

laittaisit maailmalle? Eli mikä on mielestäsi sopiva ikä itsenäistymiselle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keksimäärin n. 18-20 voisi asua jo omassa kodissaan, toki vielä kävisi varmaan viikonloppuisin välillä kotona, ja vanhemmat vähän tukisi ja avustaisi menoissa ym.

Vierailija
2/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopiva ajankohta kotoa muuttamiselle on armeijan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa lupia kysellyt.

Mutta jos ei 26 vuotiaana ois tajunnut lähteä, silloin varmaan viimeistään laittaisin.

Vierailija
4/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun on joko lukio tai ammattikoulu käytynä eli 18-vuotiaana aikaisintaan, tai esim.yliopisto/amk jälkeen. viimestään 30-vuotiaana pitäisi olla jo omassa asunnossaan ellei ole jotain painavaa syytä (sairaus, vamma, muuttunut elämäntilanne) ettei pysty elämään itsenäisesti. mutta kotiin saa aina tulla, minkäikäisenä vain.

Vierailija
5/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin 16v omilleni ja hyvin olen pärjännyt :)

Joten kyllä voisin olettaa ja antaisinkin 16v lapselleni mahdollisuuden kokeilla omia siipiään :)

Vierailija
6/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä muuttaa pois kotoa on armeijan jälkeen, kun opiskelupaikka on saatu. Samalla pojilla vaihtuu kotipaikkakuntakin, kun opintojen perässä pitää muuttaa kauemmaksi.

Vierailija
7/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on suurin turha "hehku" täysikäseksi tulosta jo kadonnu, eikä meno ehkä äidy liian riehakkaaksi kun pääsee omilleen. Ja silloin on sopivan verran jo kypsä vastuuseen omasta kodista ja muusta.

Itse muutin 18½ vuotiaana pari vuotta sitten.

Voisin kuvitella toki päästäväni lapsen muuttamaan opintojen perää aiemminki mut aikasintaa 17 vuotiaana. Nuorena se vuosikin kasvattaa ja kypsyttää ihmistä vielä todella paljon, sen ise olen viime vuosinani kokenu vahvasti.