Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt! Kännisenä päähänpistona esiinnyin seksichatissa 14-v (!) pikku pissiksenä, ja

Vierailija
19.11.2012 |

aivan valtava määrä miehiä "hyökkäs kimppuun" - olisivat halunneet heti tavata, kyselivät mittoja, pyysivät web camiin, lupailivat suoraan jopa rahaa seksuaalisista palveluista. Suurin osa kertomansa mukaan varattuja ja ikähaarukalla 30-40v.

Itsellä teini-ikää lähestyvä tytär kuten kaverillanikin, ja kaveri ollut huolissaan kun oma tyttärensä (13v) ollut netissä yhteydessä vanhempiin miehiin.

Kyllä on oksettava tämä maailma :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin olin 14v.

Miehet (yli 30v) ruinaisivat tapaamisia jne. Camia ei sentään kyselty, eivät tainneet olla kovin yleisiä vielä. Mutta jutut...huh huh...

Ja se, mitä itse tein chatissa niin uteliaisuus ajoi sinne. En olisi ikimaailmassa kyllä lähtenyt tapaamaan ketään.

Vierailija
2/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tyttösi ja kaverinsa juttelevat noista asioista keskenään, ainakin toivottavasti. Juuri tällaisissa kotitaustan merkitys tulee esiin, kaikkein heikkoitsetuntoisimmat hakevat hyväksyntää tuollaisista kuvioista, jos tyttö on järkevä niin jättää omaan arvoonsa, haluaa tutustua oman ikäisiinsä poikiin eikä välitä vanhoista kuolaavista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin välillä ällöttää, kun joskus 10-12 -vuotiaana kaverin kanssa heiluttiin Kissin chatissä muka pari vuotta vanhempina, tyyliin nimimerkillä "Sexybeibi15", ja seuraa tarjosivat aina jotkut kolmekymppiset. Silloin pidin sitä viihteenä, puhuimme rumia ja annoimme ymmärtää kaikenlaista. Miehet varmaan runkkasivat koneensa ääressä kirjoittelun lomassa. Aika ällöä.

Vierailija
4/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla, kun olin saman ikäinen, silloin vain ei ollut nettiä vaan puhelinnumero 059, siellä vanhemmat miehet vonkasivat teinityttöjä. Jostain syystä itsellä oli pää kylmänä, tapasin sieltä vain oman ikäisiä poikia enkä narahtanut niihin hulluihin vanhempiin miehiin.

Ei siis mitään uutta auringon alla.

3

Vierailija
5/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla, kun olin saman ikäinen, silloin vain ei ollut nettiä vaan puhelinnumero 059, siellä vanhemmat miehet vonkasivat teinityttöjä. Jostain syystä itsellä oli pää kylmänä, tapasin sieltä vain oman ikäisiä poikia enkä narahtanut niihin hulluihin vanhempiin miehiin. Ei siis mitään uutta auringon alla. 3

Tarjosivatko ihan rahaakin "käsitöistä ja suikkarista" jo silloin? Tai siitä, että saa katsoa, kun pikkuteini riisuu ja sormettaa itseään?

Hyi saatana sanon, minä. Jos oisin sanonu iäkseni edes muutaman vuoden enempi, ois *ehkä* ollu *hitusen* ymmärrettävämpää, mut sanoin et oon just täyttäny 14 WEE ja kirjotin muutenkin tosi idioottimaisia lapsellisuuksia - siis esiinnyin täysin lapsena. Yäk.

ap

Vierailija
6/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. todella järkyttävää

Vierailija
7/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla, kun olin saman ikäinen, silloin vain ei ollut nettiä vaan puhelinnumero 059, siellä vanhemmat miehet vonkasivat teinityttöjä. Jostain syystä itsellä oli pää kylmänä, tapasin sieltä vain oman ikäisiä poikia enkä narahtanut niihin hulluihin vanhempiin miehiin. Ei siis mitään uutta auringon alla. 3

Tarjosivatko ihan rahaakin "käsitöistä ja suikkarista" jo silloin? Tai siitä, että saa katsoa, kun pikkuteini riisuu ja sormettaa itseään?

Hyi saatana sanon, minä. Jos oisin sanonu iäkseni edes muutaman vuoden enempi, ois *ehkä* ollu *hitusen* ymmärrettävämpää, mut sanoin et oon just täyttäny 14 WEE ja kirjotin muutenkin tosi idioottimaisia lapsellisuuksia - siis esiinnyin täysin lapsena. Yäk.

ap

Mun mielestä puheet ovat tulleet suorasukaisemmiksi. 90-luvulla (oman kokemukseni mukaan) juttu pysyi enemmän fantasian tasolla, korkeintaan tapaamista ehdoteltiin, mutta tietenkään mistään camissa sormettamisesta ei puhuttu, kun cameja ei juuri ollut. Eikä rahaa tarjottu, vaikka ehdoteltiin jotain.

Vierailija
8/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä puheet olleet ihan tuollaisia. Mutta kuuntelin kerran silloin keskustelua, jossa vanhemmat miehet kehuskelivat, kuinka monelta tytöltä (tyyliin 13-15v.) ovat vieneet neitsyyden. 90-luvun puhelinlinjoilla lopputulema oli aika sama: vanhempi mies väitti 14v. tytölle olevansa 18 (tai korkeintaan 20), ehdotti tapaamista ja tuolla tapaamisella sitten seksiä..

Ehkä netissä puheet ovat vielä härskimpiä kuin parikymmentä vuotta sitten, on minusta ollut julkisesti juttuakin siitä, että nuoret tytöt ovat päätyneet ottamaan jotain maksuksi seksistä.:( Myönnän, että maailma on raaistunut. Ehkä nuo tytöt itse eivät osaa ajatella niin kuin me, kun kuitenkin kasvavat näiden asioiden kanssa.

3

Vierailija
9/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä 90-luvulla saattoi tulla ehdotusta jotain puheliseksityyppisestä, sillei "laita käsi sinne". Ei kuitenkaan mitään maksullista koskaan.

3

Vierailija
10/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit nyt hiukka ripittäny niitä äijiä lopuks!

Vierailija
11/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko siitä oikeesti ollut jotain hyötyä? :( ap

Vierailija
12/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun alusta luokkakavereiden innolla kertoneen, että on osoite, johon voi lähettää käytetyt alushousut, ja sieltä saa vastineeksi hyvännäköiset ja aivan uudet takaisin.

Silloin vain kaikki ihmettelimme, että onpa outoa. Totuus ei paljastunut.

Vierailija
13/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/15 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tietävät ainakin, millä saitilla noita tapahtuu. Kaikki tällainen tieto auttaa pedofiilien nappaamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi