Musta tuntuu, että mun ukko on mun kanssa vain saadakseen säännöllisesti seksiä
"Minä, minä, minä, minun harrastukset ja minun työ"
Sitten saan olla kotona vain ruoanlaitto- ja panokoneena odottelemassa. Arvaapas kun minä lähtisin koko viikonlopuksi reissuun, niin johan tulisi puhelua tunnin välein "missä oot, millon tuut takas?"
Jätän sen tänään.
Kommentit (12)
Halusin kumppanin, jonka kanssa harrastaa yhdessä erilaisia juttuja, jutella ja jakaa muutenkin arki ja tietenkin harrastaa myös seksiä.
En halunnut kumppania, jonka omat harrastukset ovat niin tärkeitä, ettei kotona ehdi olla ja kaikki elämä pitää suunnitella sen mukaan. En myöskään halunnut miestä, joka pariin päivään ei katsokaan minuun ja sitten kun on kassit täynnä alkaa taas kinuamaan seksiä.
ap
Halusin kumppanin, jonka kanssa harrastaa yhdessä erilaisia juttuja, jutella ja jakaa muutenkin arki ja tietenkin harrastaa myös seksiä.
En halunnut kumppania, jonka omat harrastukset ovat niin tärkeitä, ettei kotona ehdi olla ja kaikki elämä pitää suunnitella sen mukaan. En myöskään halunnut miestä, joka pariin päivään ei katsokaan minuun ja sitten kun on kassit täynnä alkaa taas kinuamaan seksiä.
ap
Mieheni ei ole katsonut minuun vuosiin eikä anna seksiäkään kuin muutaman kuukauden välein. Elämä miehesi kanssa olisi minulle taivas!
Ei muo muuten hän kiinosta. Seksi on hyvää ja sitä saa paljon.
Parisuhteessa pitää olla muutakin. Että ap:n miehellä on ap rakastajattarena.
muutamaksi viikoksi niin näet miehesi tosiasiallisen suhtautumisen sinuun. Jos oikeasti rakastaa sinua niin kestää viikkojenkin sellarin, jos suuttuu heti huomenna niin sittenpä on korttinsa näyttänyt ja eikun ukko pihalle.
mä olin ruuanlaitto- ja siivouskone. Seksiä en juuri saanut.
Ero tuli.
tämän syksyn aikana. En tiedä mikä häntä vaivaa; ehkä ikä, ylipaino, stressi. Tuntuu kuulkaa tosi kurjalta, kun entinen vonkaaja ja himon**sija onkin yhtäkkiä väsähtänyt.
Välillä pelottaa -kuin ei välittäisi enää, ihan kuin en kelpaisi enää. Olemme kyllä puhuneet asiasta, mies itse pelkää että vialla on jotakin fyysistä, joka vaikuttaa potenssiin. Ei ole vielä saanut mentyä lääkäriin asti ottamaan asiasta selvää.
Suren itsekseni hiljaa, etten kasaa turhia suorituspaineita. Olen vetäytynyt vähän kauemmaksi enkä pyytele enää seksiä. Tänään kävi halaamassa ja ehdotti "parisuhdeiltaa". Kysyin varovaisesti mitä tarkoittaa (seksiäkö, jookojooko?!). "No vaikka leffailtaa, halailua ja hmm.. Muutakin"
Siitä tuli hyvä mieli, rakastaa se minua kuitenkin.
Naiset ja miehet eivät sovi yhteen
minäkin olen tullut.
muutamaksi viikoksi niin näet miehesi tosiasiallisen suhtautumisen sinuun. Jos oikeasti rakastaa sinua niin kestää viikkojenkin sellarin, jos suuttuu heti huomenna niin sittenpä on korttinsa näyttänyt ja eikun ukko pihalle.
Minä rakastan miestäni ja joskus hän on ollut liian väsynyt. Mutta jos muuten vain sanoisi ei eikä antaisi "ympäripuhumisesta" huolimatta niin varmaan saattaisinkin loukkaantua. Ja jos pihtaaminen jatkuu viikonkin niin varmasti olen kiukkuinen.
En ole hänen kanssaan vain seksin takia mutta minulle se merkitsee paljon.
Minä en ole pihtari naiseksi. Annan kyllä, sillä pidän itsekin seksistä. Mutta usein se tosiaan tapahtuu niin, että ei ole pariin päivään saanut ja sitte pimeässä äkkiä nusastaan. Siitä on romantiikka kaukana. Eniten vituttaa, että viikonloppuisinkin keskitytään vain itseensä. Saan vai haaveilla romanttisista eleistä, elokuviin menemisestä jne. Ja koko elämä ja minunkin elämä on suunniteltu niin kuin hän tykkää, koska minähän en harrasta joukkueliikuntaa, joten minulla ei ole mitään sanomista mihinkään ja mun aikataulut ne vaan venyy ja paukkuu ja minulla riittää kyllä aikaa naida häntä sillon kun huvittaa ja käydä ruokaostoksilla silloin kun häntä huvittaa ja tehdä ruokaa silloin kun häntä huvittaa.
Lauantainakin sain hirveän riidan aikaiseksi, kun en jaksanut alkaa ennen klo 17 tekemään ruokaa ja hänen piti lähteä jo vähän klo 17 jälkeen peliinsä. Sanoin, että tehkööt itse ruokansa jos on nälkä ja siitäkös suuttui ja nälkä kurnien lähti sinne peliinsä. Söin sitten yksin herkkuruoan pari tuntia myöhemmin. Minua vain vituttaa yli kaiken tämä saatanan minuuttiaikataulu, kun ei voi edes viikonloppuna ottaa rennosti.
Seksikin on ilmeisesti suunniteltu etukäteen tyyliin: sunnuntaipano - maanantai ja tiistai vittuilua akalle - keskiviikkopano - pari päivää vittuilua naiselle. ap
Samalla lailla nekin eroa ja riitelee seksistäkin ja lapsista (sivusta seurannut).
Voisi kysyä sopiiko ihmiset yhteen? Vääränlaiset ei sovi keskenään.
Kyllä säännöllinen seksi on miehillä tavallisesti yksi iso syy parisuhteeseen. Siinä ei ole mitään pahaa. Tietysti, jos mitään muuta yhteistä ei ole niin onhan se huono juttu.
Mitkä ovat ne syyt minkä vuoksi sinä olet päättänyt elää hänen kanssaan?