Gallup: Mitä annatte miehellenne joululahjaksi?
Ajattelin että gallupin avulla saataisiin hieman uusia ideoita miesten joululahjoihin... Eli mitä olette hankkineet tai aiotte hankkia miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (12)
Kalevala Korun Ratsumies-riipuksen ja jonkun vaatteen. Lisäksi mulla on ollut aina tapana hankkia jotain yhteistä kivaa, tänä vuonna varmaankin ostan jonkun hauskan seurapelin.
Tänä vuonna mies saa 2 lahjaa, kun en osannut päättää kumman antaisin. Hän on puhunut jo kauan miten kiva sellainen labyrintti-peli olisi (siis tämä missä pyöritetään sitä kuulaa reikien ohi), joten sen hän nyt sitten saa ja sitten kirjan. Joko Enkelit ja demonit tai Da Vinci-koodi. Katsotaan kumpi kirjoista maksaa vähemmän. =) Kumpikin kelpaa yhtä hyvin.
Tämä mieheltä vielä puuttuu, joten sen sitten ostin. Ja nyt sovittiin et ei osteta kuin yhdet lahjat kun on tuolla masussa ihan tarpeeksi meille lahjaa;)
R-P ja tylpykät 35+6 ja tyttö 2v2kk
Viime vuonna ostin Tempur-tyynyn, todella tovottu lahja sillä mieheni kärsi hartiasäryistä. Se jopa auttoi!
Tänä vuonna en keksi mitään... Vinkkejä... Taskulampun :) ostan mutta mitä muuta?
Kalevala Korun Kalevan karhu -kalvosinnapit, solmioneula kun on jo ennestään. Tuolla mokomalla vain on synttärit heti joulun perään, en ole vielä keksinyt toista lahjaa...
Ostin miehelle joululahjaksi paperisilppurin kotitoimistoon, kirjan sekä seurapelin. Lisäksi tulee perinteiset liköörikonvehdit. Anopiltaan saa otsalampun.
Tänä vuonna mies saa paitoja, suklaata, cd-levyjä, ison morttelin! (tarvitsee limpun valmistukseen, kun jauhaa mausteita siihen), taulun ja kaikenlaista muutakin pientä.
Luulen, että hän piti viime vuonna eniten ruuvinvääntimestä, koska on kehunut sitä nyt jo vaikka kuinka monennen kerran. :) -Ok-talossa sille onkin ollut käyttöä.
jotain seuraavista, 1-2 lahjaa: Viinanmaustajan käsikirja, vaellussukat, cd-levy. Yleensä oon antanut levyn tai kirjan, mutta lahjalistalla on olleet myös rengastussetti, koru ja viinipullon ilmaaja. Pyritään ostamaan toisillemme lahjoja joista nautitaan, perustarpeelliset on sitten ostettava itse (kalsarit, partakoneet, kosmetiikka jne.).
Insinöörin keittokirja ja ensiapulaukku autoon (tätä jäkimmäistä toivoi).
-eli tietysti itseni kanssa ;-) Ja lapsille hoitopaikka tuoksi ajaksi.
Jotain pientä pitäisi vielä keksiä, kai uusi solmio tai joku hyvä kirja, sekä tietysti suklaata (vaikka sitä tulee muutenkin ovista ja ikkunoista).
Suosittelen lämpimästi matkalahjoja, vaikkapa vain viikonlopuksi, ovat tosi kivoja " nauttia" sitten myöhemmin kun joulunhuuma on jo ohi.
Kovin perinteistä, mutta tarpeellinen ja toivottu lahja on Philipsin Quadra-partakone. Hinta n. 119 ¿. Muita vinkkejä on tietysti oma aika miehelle, eli esimerkiksi mönkijä- tai moottorikelkkasafari. Halvempia lahjoja voisi olla ne tutut kerrastot ja villasukat, mutta niitä voi ostaa/tehdä muulloinkin.