Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö työssäsi rikoksen, jos työnantajan mielestä se edistäisi firman tulosta?

Vierailija
17.11.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt työssäni rikoksenkin.

Vierailija
2/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja ei voi tällaista vaatia ts. voi, mutta jokainen vastaa itsestään, myös ns. syrjintärikoksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiedä edistääkö se firman tulosta, mutta ihan oman itseni takia joutuu joskus tekemään laittomuuksia.

Vierailija
4/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei välttämättä haeta dramaattisia vakavia rikoksia tyylin raiskaus, tappo tai murha vaan kaikkia. Esimerkkinä tilanne, jossa ravintolan portsari ei päästä etniseen ryhmään kuuluvia asiakkaiksi työnantajansa kehoituksesta eli syyllistyy siis syrjintään.

Vierailija
5/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 3 pätevää kasvattajaa 22 lasta kohti, alle 3v ikäisiä heistä 8kpl eli isojen ryhmästä puuttuu pätevä toinen kasvattaja.

Vierailija
6/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajanut ylinopeutta

Vierailija
7/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mitään rakkautta työnantajaani kohtaan enkä todellakaan rupea tekemään rikoksia työnantajan piikkiin.

Vierailija
8/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt useammassa työpaikassa laittomuuksia. Ei ole koskaan ollut ongelma minulle.

Aina voi vedota tietämättömyyteen ja sanoa että esimies ohjeisti toimimaan näin.

Vierailija
9/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava pitää toi OMA rikosrekisteri ihan puhtaana. Minusta olisi perin omituista, jos esimieheni pyytäisi minua tekemään mitään rikollista. Epäilisin hänellä järjen heittävän ja soittaisin työterveyslääkärille.

Onneksi hän ei ole ikinä yli 30 vuoden aikana semmoisia vihjaillut ja uskoisin, ettei nyt sitten enää alakaan.

Jos jolla kulla täällä av:lla työpaikalla pyydetään tekemään jokin rikos, kehottaisin ottamaan yhteyttä poliisiin.

Vierailija
10/12 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiedä edistääkö se firman tulosta, mutta ihan oman itseni takia joutuu joskus tekemään laittomuuksia.

Mutta jos et tehnyt sitä lojaalisuudesta työnantajaasi kohtaan, tätä ei lasketa!

Vierailija
11/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh

Vierailija
12/12 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhdetta ei jatkettu, mutta olen tyytyväinen itseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän