Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukkeutunut maitotiehyt auki?? Argh

Vierailija
16.11.2012 |

Pari päivää sitten oli sama vaiva ja sain tukoksen aukeamaan sitkeällä pumppaamisella ja kuumalla vedellä. Nyt ei vaan tunnu auttavan! Jo aiemmin päivällä tuntui, että taitaa olla joku siellä tukossa, mutta nyt on jo aika selkeä homma. Pumppailin ja sainkin ihan reilusti maitoa tuosta tukkeutuneesta rinnasta, mutta se yksi tiehyt ei selvästi vieläkään auennut.

Neuvoja?! Kammottaa jo millainen tilanne aamulla on. Vauva syö yleensä 1-2 kertaa per yö, siinä ehtii hyvin maitoa pakkautua... :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vinkki olisi, että laita sähköhammasharjan tylppä osa surisemaan tukoksen kohdille. Tai joku muu tärisevä laite. Ja ensin lämmität tukoskohtaa.

Vierailija
2/3 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksestä jo aikaa, mutta mulla auttoi pakkautumiseen se, että suihkuttelu lämpimällä & kylmällä vedellä ja hieroin siinä samalla kipukohtaa. Myös kaalinlehdet auttoi vaivaan kun vaivaan, aivan loistohomma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse uskonut, mutta mullakin auttoivat kaalinlehdet. Jos kotona valkokaalia, pehmitä muutamaa lehteä ensin vähän lämpimässä vedessä ja sitten kääri rinta niihin. Toimi mulla.

Jos kotona on hartialämmittimiä (niitä kauratäytteisiä tm.), sellainen mikroon lämpiämään ja pidät rinnan koko ajan lämpöisenä odottamassa vauvan imua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi