Mua vituttaa niin paljon...
Mies työpaikan pikkujouluissa,itse toipilaana kotona lapsi nukkuu. Eilen kotiuduin sairaalasta koska sain keskenmenon joka kaavittiin ulos. Haluaisin jutella mieheni kanssa mutta hän on ryyppäämässä mieluummin kun vaimonsa kanssa,eihän duunin pikkujouluja voi jättää väliin.
Olenko kohtuuton ja vaadin häntä tulee aikasin kotiin? Hän sanoi että ei tule aikasin,koska on kivaa.. Joo tiedän etä on tyhmä kun ees pyysin häntä mun luokse koska mulla on yksinäistä ja tietokoneesta ei oo apua.
Mies siis ei ole tulossa ennen kuin joskus,suutuin sille ja uhkasin ottaa avioeon taian olla aika herkkä vielä?
Kommentit (11)
et miehet nyt vaan ei osaa niillä putkiaivoilla aina ajatella nenäänsä pidemmälle. Ja osanottoni keskenmenostasi. -3
Yritä kestää ja ole onnellinen jos se ei pane jotain vosua siellä. Muista että niinkin vois käydä eli sulla vois olla asiat huonomminkin ;)
Joo, tiedän. Ei naurata just nyt.
ajattelin huomenna mennä päivällä shoppaa ja kahville nään yhden ystäväni ehkä se tekee hyvää. Lohduttaudun sillä et mä pääsen ensi viikolla naisteniltaan vetää perseet ;)
Tuskin mieheni vosua paneskelee,ei ole ikinä pettänyt,varmaan paneskelee mua mieluummiin vaikka joutuukin olee selibaatissa :D
olla aika nuoria vielä? Miehesi ainakin on todella keskenkasvuinen. Koska hän voi sivuuttaa lapsen menetyksen kuin ei mitään olisi tapahtnut ja menee pikkujouluun ja jättää sinut yksin.
Ei hyvältä vaikuta. Jos hän on muutenkin noin hölmö, mieti udestaan, haluatko lisää lapsia hänen kanssaan.
Ymmärtämtättömyys voi toki kohentua kun ikää tulee lisää mutta ei suinkaan aina.
Koeta jaksaa, ajattelen sinua lämmöllä!
jep en tiedä onko se sitten tyhmyyttä vai mitö sitten?
mut joo en enää halua sikiintyä.. tääkin oli yllätys mutta meni kesken..
tunnekylmyydeltä ja lapsellisuudelta lisäksi tuo vaikttaa mieheltäsi.
Samassa tilanteessa en ehkä ihan heti jättäisi mutta paljon pitäis tapojen kohentua, että jatkaisin mokoman hyypiön kanssa.
Katso vähän aikaa, jollei tavat muutu niin palauta poikamieheksi - sen mukaistahan tuo tämän iltainen käytös on - minäminäminä.
mulla oli samanlalt tilanne, keskenmenonja sitten vielä alkoi raj vuoto ja uusiksi sairaalaan. olin ihan rona kun pääsin sairaalasta kotiin. mitä tekeemies: lähtee kavereiden kanssa dokaamaan.
tästä aikaa jo kymmenisen vuotta. erosimme psri vuotta sitten. tuo laminlyönti keskenmenon älkeen oli vain pieni kuvajainen siitä, mitä tuleman piti.
tämä osoita, että kundille kannattaa antaa potku perseelle. Ei se välttämättä ole huomaamatta soittoasi, toteaa vaan, että muijahan se siellä, ei tartte vastatata ja höröttää vielä kaveriensa kanssa.
Hölmö, kypsymätön kolli, joka ei ansaitse perhettä ja sinua. Empatiakyky nolla. Oma etu ja huvi ykkösenä. Tartteeko enempää sanoa?
Älä ainakaan kovin kauan hukkaa aikaas sen kanssa, vaikka antaisitkin uuden tilaisuuden.
Äitinä ei niin kiva ole olla oman lapsen lisäks vielä sen lapsen isällekin. Nimim. Kokemusta on
oikeesti että olis innoissaan sun kans juttelemassa, jos pakotat sen kotiin kesken kemujen. Voishan se tulla, mutta sitte istuis martyyrinä ja pitäis mykkäkoulua ja sua ärsyttäis vielä enemmän.
Anna nyt miehes olla siellä ja soita vaikka äidille, sisarukselles, ystävälle ym.