Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on outo!

Vierailija
16.11.2012 |

Oikeasti siis, mikä voi olla vikana miehessä, joka ei koskaan ikinä puhu tunteistaan, ei koskaan ole kertonut esim. mitä unta on nähnyt, ei mitään tunteen sanoja koskaan edes lapsia kohtaan!

En voi käsittää, miten olen nelikymppiseksi elänyt 20 vuotta tuon miehen kanssa. Hän on pettänyt, hakannut, valehdellut, yrittänyt saada minut kiinni milloin mistäkin vaikka olen oikeastaan ihan siveyden sipuli, mitä ulkomaailmaan tulee.

Huoh! Nyt mies lähti menemään, kun aloin kysymään tunneasioista...sanoi, että älä viitsi lässyttää turhia??:O

Ymmärtäisin, jos hänmellä olisi joku toinen ja silleen, mutta miksi kyttää tekemisiäni ja epäilee aina, että petän tms? Ei kai sellainen mies välitä, joka ei välitättäisi minusta?

Eli mitä järkeä tässä on, mikä miehessä on vikana?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se nyt ole mikään ongelma, mutta jos tuo mies on pettänyt, hakannut, valehdellut jne niin SE on ongelma todellakin. Itse olisin jo tuollaisesta suhteesta lähtenyt ajat sitten.

Vierailija
2/3 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei puhu tunteista eikä kerro unista niin ei siinä ole mitään outoa.

Jos hakkaa,pettää ja valehtelee niin sekään ei ole outoa vaan kerta kaikkiaan väärin...miehesi ei ole outo vaan paha/ilkeä/vainoharhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos hänmellä olisi joku toinen ja silleen, mutta miksi kyttää tekemisiäni ja epäilee aina, että petän tms? Ei kai sellainen mies välitä, joka ei välitättäisi minusta?

SItä on monenlaista, eikä oikea rakkaus tai ylipäänsä sellainen välittäminen, jossa toiselle halutaan hyvää, KOSKAAN ole tuollaista. Sen sijaan mies voi välittää esim itsestään ja omasta vallantunteestaan ja sinusta sen välineenä - ja siitä voi hyvinkin seurata tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä