Sinä meidän alakerran nainen
Eli tilanne se että mulla lapsia, joista vanhemmalla on eräs sairaus josta johtuen nukkuu yönsä erittäin huonosti (unen laatu tosi heikko) ja tästä seuraa voimakasta päiväväsymystä hänellä, joka ilmenee mm. raivokohtauksina, ärtymyksenä ja valitettavasti myös pikkusisaren kiusaamisena.. Tästä johtuen meillä on lähes päivittäin täällä järkyttävä meteli, varsinkin ilta-aikaan kun päivisin ei olla kotona (yöllä on hiljaista, sanotaanko viimeistään klo 21 ei kuulu ääntä).
No tää varmaan kuulostaa naapureille siltä että täällä oikeesti tapahtuu MURHIA, pienemmällä lapsella kun on vielä tapana reagoida isosisaruksensa kiusaamiseen ja ärsyttämiseen KIRKUMALLA uskomattoman kovalla äänellä, joskus myös huutamalla APUA, johon sitten toki joudun menemään väliin ja joskus itsekin korottamaan ääntäni.
Noh, tästä jo pitkään jatkuneesta lasten metelistä seurasi se että kuulin kerran alakerrassa asuvan naisen kertovan kännipäissään jollekin tuttavalleen tms. että "toi yläkerran muija hakkaa lapsiaan". Tästä tuli mulle oikeesti niin paha mieli että itkin seuraavan viikon.
Jos sinä meidän alakerran naapuri, joka itsesi tästä tekstistä varmasti tunnistat jos vain tätä luet, pyydän: lopeta. Olen aivan riittävän väsynyt tähän tilanteeseen jo ilman sinun tyhjiä syytöksiäsi, joten älä viitsi levittää minusta perättömiä huhuja. Minä en pahoinpitele lapsiani. Seuraavan kerran kun kuulet meiltä meteliä niin voit itse tulla katsomaan mikä täällä on tilanne. Pyydän sinulta nöyrimmästi anteeksi aiheuttamastamme häiriöstä.
Tiedoksi vielä kaikille jotka tulevat kommentoimaan tähän tyyliin "hanki apua", niin sen olen jo tehnyt, useassa eri muodossa meillä on apua saatavilla. Tämä tilanne nyt vain on valitettavasti pitkäkestoinen ja sitä se tulee olemaankin, näitä ongelmia tuskin ratkaistaan päivässä tai viikossa, eikä edes kuukaudessa. TOIVON ja uskon että lasten kasvaminenkin jo tuo ajan saatossa helpotusta tilanteeseen.
Nöyrimmät anteeksipyyntöni ja kiitos kun sain purkaa. Oon niin hemmetin väsynyt!!
Joo ja moikka vaan tutuillekin.. :D
tule yllätyksenä tuo, että naapurit ihmettelevät, mitä mekkalaa teillä on? Silloin ihan tavallisetkin ihmiset yrittää keksiä, mitä siellä tapahtuu.
Ja lisään, teidän naapuri oli humalassa, silloin asiat esitetään vielä isompana kuin mitä ehkä todellisuudessa ajatellaan.
Mutta, voimia teille, toivottavasti saamastanne avusta on hyötyä!