Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäs teitä ärsyttää kuntosalilla?

Vierailija
16.11.2012 |

http://www.iltalehti.fi/terveys/2012111516333270_tr.shtml

Mua ainakin laitteissa istujat, jotka tekevät sarjan ja sen jälkeen kauhean pitkä tauko...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne (naiset), jotka istuvat jossain laitteessa lukemassa naistenlehtiä. Kun mulla ei ole aikaa olla siellä koko iltaa niin tekisin mieluusti juttuni ja sitten kotiin, mutta kun siellä on näitä 'istujia'. Jos istuisivat siellä sivummalla niin mikäs siinä, mutta kun ne varaavat sen laitteen siihen lehdenlukuun.

Vierailija
2/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mummot, jotka ensin tutkailevat ja pähkäilevät kuinka laite toimii. Kannattais varmaan ensin ottaa ohjausta ettei tule vahinkoja. Sitten ärsyttää naiset, jotka raahaavat illalla väsyneet ja nälkäiset lapset muksuparkkiin hoitoon. Pukuhuone muistuttaa välillä päiväkotia.

Muutoin en juurikaan ärsyynny mistään, enkä juurikaan kiinnitä muihin treenaajiin huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun en jaksa nostaa niin paljon rautaa kuin haluaisin :)

Vierailija
4/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun en jaksa nostaa niin paljon rautaa kuin haluaisin :)

lisää treeniä vaan peliin ;)

--ap

Vierailija
5/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko naiset oikeasti lehtiä laitteissa kuntosaleilla? Joskus vähän ärsyttää istuskelu, vaikka joka paikassa lukee "älä varaa laitetta taukosi ajaksi". Itse aina nousen niistä ylös sarjojen välillä.

En kyllä ole niin härskiä tapausta nähnyt, että joku vetäisi lehden esille siinä. Kysy ensi kerralla tällaiselta lukijalta voitko käyttää laitetta välissä ja kaiva sitten eväät ja termari esille repusta.

- Mies

Vierailija
6/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukot jotka karjuu, ärjyy ja ähkii kamalan kovaäänisesti, että oma keskittyminenkin häiriintyy ja muutenkin ärsyttää sellanen metelöinti ja painojen/laitteiden kauhea kolauttelu. Ihan kuin se painojen nosto sitä huutoa edellyttäs. Lisäx ärsyttää kuntopyörää koko ajan/joka kerta polkevat naiset, jotka lukee kirjaa tai lehteä. Tuntuu niin tyhmältä, että joku viitsii maksaa salille pelkästä pyöräilemisestä. Olisivat mieluummin ostaneet kuntopyörän kotiinsa tai menneet ulos pyöräilemään.

Lisäx ärsyttää mies parit/ryhmät jotka tuntuu tulleen vaan juttelemaan salille ja kerääntyvät kaikki yhden laitteen ääreen 45 minuutiksi, kun yksi tekee. Ja muutenkin noi jotka varaavat laitteen tunniksi kerrallaan itselleen tai pahimmassa tapauksessa kaksi laitetta kerralla. Sitten ku menet tyhjään laitteeseen, niin joku alkaa huutaan, että 'mä olen siinä'.

Vierailija
7/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin laitteissa istujat, jotka tekevät sarjan ja sen jälkeen kauhean pitkä tauko...

En oikein ymmärrä, miksei kuntosalilla voisi olla mahdollista se, että taukonsa ajaksi päästäisi jonkun toisen laitteelle tekemään sarjaa? Kai ihmiset sitten pelkää, että jos antaa toiselle tilaa, niin se sitten jää siihen istuskelemaan, mutta niinhän ei kävisi, jos kaikki älyäisivät toimia näin... Vähenisi tosi paljon ruuhkaisuus saleilla, jos ihmiset voisivat vuorotella laitteita.

Itse teen saliohjelmani aina kierto- eikä paikkaharjoitteluna. Jos laitteella, johon olin ajatellut seuraavaksi mennä, onkin jo joku, menen toiselle. Kaikissa laitteissa tulee kierrettyä kaikkin sarjat jossain vaiheessa, järjestys vain vaihtelee. Olen huomannut välillä, että toiset mulkoilevat aivan vimmatusti, luulevatko he, että varaan itselleni kaikki laitteet? En jätä pyyhettä tai vesipulloa tms. "merkkiä" millekään laitteelle. Mutta ilmeisesti ajatus vuorottelusta on toisille niin käsittämättömän kummallinen, ettei se tule mieleen edes vaikka näkee jonkun tekevän niin... :O

Vierailija
8/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes käsitä, miten ne voi olla lihavia, vaikka käyvät niin paljon salilla.

Vierailija
9/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko naiset oikeasti lehtiä laitteissa kuntosaleilla? Joskus vähän ärsyttää istuskelu, vaikka joka paikassa lukee "älä varaa laitetta taukosi ajaksi". Itse aina nousen niistä ylös sarjojen välillä.

- Mies

Minäkin haluan meidän salille nuo "älä varaa taukosi ajaksi" -kyltit!!! Meillä kyllä näkee vähän väliä näitä, jotka istuvat Me Naiset kädessä jalkaprässissä ja yhtäkkiä 5 min luettuaan muistavat, että ai niin jotain piti tehdäkin, sitten pumppaavat laiskasti pienillä painoilla muutaman kerran ja taas jatkuu lehden luku... GRAAAHHHH! Valkkasin nykyisen salini alun perin siksi, että se on vain naisille, kun ajattelin, etten kestä niitä ähkiviä bodareita jotka katsovat nenänvartta pitkin raskausröllykkämahaisia nelikymppisiä. Alkaa kyllä tuntua, että vaihdan salia, jos miesten (tai siis sekasaleilla) löytyy tällaista järkimeininkiä.

Vierailija
10/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen lihoaa, jos hän syö enemmän kuin kuluttaa. Jos hän harrastaa liikuntaa, hänen täytyy vain syödä enemmän. As simple as that, moron!

Vierailija
11/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joillakin ryhmäliikuntatunneilla tuntuu olevan kilpailu siitä, kuka jaksaa parhaiten ja on voimakkain. Pieni kilpailu onkin ihan hyvästä, mutta joskus oikeasti tuntuu siltä, että niitä, jotka eivät kaikkea meinaa jaksaa, katsotaan tosi halveksuvasti ja ilkeesti. Kuitenkin salilla kai käydään siksi, että se kunto ja voimat pikkuhiljaa kasvaisivat. Toiseksi ärsyttää tyypit, jotka tulee salille jonkun kanssa juttelemaan ja monesti unohtuvat niihin laitteisiin juoruamaan juttujaan ja muut saa odottaa laitteiden vapautumista..

Vierailija
12/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä salilla käyt?

Minäkin haluan meidän salille nuo "älä varaa taukosi ajaksi" -kyltit!

Käyn kaupungin uimahallien saleilla. Ovat siis kaikille avoinna olevia. Siellä käy kyllä ihan kaiken ikäisiä, kokoisia ja tasoisia kuntoilijoita. Tavalliset ihmiset enemmistössä ja himotreenaajat vähemmistössä.

Muutaman vuoden ajan olen siellä käynyt säännöllisesti enkä ole koskaan havainnut muuta kuin kohteliasta käytöstä puolin ja toisin, poislukien nämä satunnaiset istuskelijat, jotka ovat kyllä laitteen luovuttaneet kysyttäessä.

Vierailija
13/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ku menet tyhjään laitteeseen, niin joku alkaa huutaan, että 'mä olen siinä'.

Voihan siihen laitteelle nyt hyvänen aika mennä joku siksi aikaa kun et ite ole siinä, eikö nää juntit ole kuullukkaan vuorottelusta? Toivottavasti sanot niille että pääset kyllä tähän ku olen saanu sarjani valmiiksi. Ei oo näemmä pahitteeks vähän opettaa ihmisiä joskus :D

Vierailija
14/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nousen tauon ajaksi ja tottakai annan tilaa, jos joku kysyy. Teen yleensä paria liikettä kerrallaan ja usein joku tulee peränsä kanssa varaamaan laitetta. Kerrankin kysyin, että voisinko tehdä tässä välissä, niin se ei käynyt. Nainen teki heti perään toisen sarjan ennen kun luovutti paikan minulle. Ihme idiootteja.

Vierailija
15/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kysyin, että voisinko tehdä tässä välissä, niin se ei käynyt.

Ei voi kuin ihmetellä ihmisten itsekkyyttä! Ajattelemattomuuden (sen unohtumisen laitteelle) voi vielä jotenkin ymmärtää, mutta se, ettei edes pyydettäessä päästä laitteelle oman taukonsa ajaksi, on jo tosi hölmöä. Kylläpä meihin ihmisiin mahtuu monenlaista tallaajaa.

Vierailija
16/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joillakin ryhmäliikuntatunneilla tuntuu olevan kilpailu siitä, kuka jaksaa parhaiten ja on voimakkain. Pieni kilpailu onkin ihan hyvästä, mutta joskus oikeasti tuntuu siltä, että niitä, jotka eivät kaikkea meinaa jaksaa, katsotaan tosi halveksuvasti ja ilkeesti. Kuitenkin salilla kai käydään siksi, että se kunto ja voimat pikkuhiljaa kasvaisivat. Toiseksi ärsyttää tyypit, jotka tulee salille jonkun kanssa juttelemaan ja monesti unohtuvat niihin laitteisiin juoruamaan juttujaan ja muut saa odottaa laitteiden vapautumista..

Tuli viestistäsi mieleen aika monta muutakin asiaa, joita voisi jumppatunneista näin mukavasti netissä anonyyminä valittaa :DD, joten tekaisin ryhmäliikunta-aiheelle oman ketjun, välkomna alla: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1726578/mika_teita_arsytt…

Vierailija
17/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos yhtään ei ole hiki/hengästynyt missään vaiheessa niin onko salillakäymisestä mitään hyötyä?

Vierailija
18/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään mutta silmään pistää ne, ketkä eivät juurikaan mitään tee, ja jos vahingossa hikoavat, juoksevat pukuhuoneeseen kuivailemaan hikeä hiustenkuivaajalla.

yksi nainen ole kerran tuubitopissa, täysi meikki ja hiuslisäke päällä SPINNINGISSä! typeryyden huippu.

Vierailija
19/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan voimalajia, eli voimanostoa. Karjuminen ja painojen kolauttelu kuuluu asiaan kun nenä päähän. Itse en ymmärrä myöskään ihmisiä, jotka jäävät laitteille jotain jallittamaan.

Minulla ei ole sellaiseen aikaa ja aina 100% varmuudella kun taukoni loppuu, kävelen suoraan laitteella istuvan eteen ja kysyn empimättä "olisiko mahdollista nostaa välissä?" Nainen tai mies - ei merkistystä. Kyllä tässä tapauksessa itse lastaan omat painoni ja suorituksen jälkeen laitan edellisen nostajan painot takaisin.

Alan harrastajien salilla, missä esimerkiksi penkkipunnerrus kuuluu kisaliikkeisiin. Tungoksen aikaan voi olla kaikki penkit käytössä ja 3-4 nostajaa joutuu vuorottelemaan samalla penkillä. Täällä moinen makoilu ei tulisi kuuloonkaan ja turhautumisen ilmaisu tapahtuisi muullakin tavalla, kun ujona lattian tuijotuksena.

Vierailija
20/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen lihoaa, jos hän syö enemmän kuin kuluttaa. Jos hän harrastaa liikuntaa, hänen täytyy vain syödä enemmän. As simple as that, moron!

täytyy siinä tapauksessa syödä ihan H E L V E T I S T I ja käsittämättömiä määriä. Miten ne edes ehtivät syödä niin paljon kaikelta siltä salitreenaamiselta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi