Näin ja koin eilen omin silmin, onko sinun miehesi Espoossa työmatkalla?
Mies yritti vokotoella mua baarissa, mutta mä nyt en seuraa hae vaan olin naapurin kanssa ns. yhdellä.
Tämä mies siirtyi seuraavaan ja seuraavaan uhriin. Lopulta iski naisen itselleen, kun he olivat pöydässä halailemassa ja pussailemassa, menin kysymään tältä mieheltä, että mites sun vaimo kun sulla on tuo sormus ja onko sulla lapsia.
Mies häkeltyi ensin ja kielsi kaiken, älä viitti mä sanoin. Myönti sitten tän juuri iskemänsä naisen kuullen, että pohjoisissa on vaimo ja lapsi. Sanoin tälle naiselle, että älä nyt tohon lankea, se on vaan yhden yön panon perässä, ukkomies.
Nainen sanoi en tietenkään. Mutta kaverit sanoi, että yhdessä ne sieltä ravintolasta sitten kaulaillen lähtivät tän miehen hotellille.
Huh huh :(
Kyseessä oli meidän pieni paikallinen, jossa kaikki tuntevat toisensa, uudet naamat pistää silmään. Tää nainen on siellä ennenkin ollut, mä en vaan henk.koht tunne, mutta moni muu tuntee hänet. Millainen nainen lähtee mukaan noin selvään tilanteeseen?
Ja millainen varattu mies iskee naisia hotellilleen vieläpä työnantajaan mainostaen, koska pusakassaan luki niskassa työpaikkainsa nimi, että ei jäänyt epäselväksi...
Voi elämä...
Kommentit (39)
Niitähän on palsta pullollaan.
Mutta eniten ihmettelen miksi sinä sekaannuit koko asiaan jos sinut jätti rauhaa. Kyllä se mies narahtaa ennemmin tai myöhemmin.
kauhia kauhia kauhia!!!
Nyt sulla on juttu loppuvuodeksi.
huvituksensa, kun ap on kuvitellut olevansa baarin täysin tuoppi ja kekkassut sormuksen ukon sormessa, mitä tää yhden yön heila ei tietenkään ollut huomannutkaan. Ja sitten oikein ottanut asiakseen kertoa tän suuren havaintonsa...
Voi reps ja kops ja elämä...
ja millainen nainen tuntee kaikki lähöräkälän asiakkaat?
Harmi, kun en ollut eilen Espoossa. Mitä sitä koko sikaa ottamaan, kun lihan pala riittää. Ukkomiehet ovat ihan parasta ja tämä olisi ollut ihan huippu hyvä pala, kun olisi häipynyt sinne pohjoiseen.
Ihmettelen näitä vastauksia. Mutta kai tämä sitten on ok toimintaa palstalla, jossa kysytään joka vuosi "päästätkö miehesi risteleilylle"
Olisin minäkin pistänyt merkille sellaisen touhun, niinkuin varmaan suurin osa ihmisistä.
Ja olen niin ikään sanonut tosi painavasti muutamalle tuttavalle tai tapaamalleni miehelle baarissa, jos on aihetta.
Mutta onhan monissa yhteisöissä samalla lailla kiistanalaista, esim. saako aikuisen naisen raiskata vai ei? Teko mielletään ihan lailliseksi normitouhuksi, josta ei aiheudu muuta haittaa kuin nyt jonkun nöyryyttäminen ja mielipaha. Ketä se kiinnostaa itsekkyyttä ihannoivassa maailmassa.
Onko perheen tai avioliiton mielijohteisella rikkomisella mitään merkitystä? Pitäisikö lakata leikkimästä naimisiinmenoa, ellei sillä ole todellista merkitystä toiminnan kannalta?
Moraali on hyvin vaikea ja suhteellinen asia ihmisille tänä päivänä, kun ei ne uskonnotkaan oikein ole pärjänneet.
Itse olen oppinut pitämään tavoiteltavina asioina sellaisia kuten rehellisyys, oikeudenmukaisuus, jne. Perustelen ne vaikkapa sillä, että maailma olisi parempi paikka, jos kaikki toimisivat niin.
Aikuistumisen myötä olen myös oppinut hillitsemään myös tunteitani ja etenkin primitiivisiä halujani; en esim. kaivele persettä bussissa, en runkkaile työpaikalla, enkä nai toisten naaraiden uroksien kanssa piilossa.
Mutta kaikki eivät pysty pitämään kuria itselleen ja sitten aletaan spekuloida että "no eihän se nyt mikään rikos ollut, ja eikä oikeestaan moraalitonkaan, jotain vikaahan siinä vaimossa kuitenkin on...plaa plaa".
Luuletko, että he hakevat baarista vain elämänikäistä kumppania ja Suurta Rakkautta?
Eli mikä jottei se nainen lähtisi, ehkä hänkin oli miestään pettämässä - jos kaipasi vain merkityksetöntä seksiä.
Mutta en minä siltikään menisi asiaan sekaantumaan ap:na.
Ihmettelen näitä vastauksia. Mutta kai tämä sitten on ok toimintaa palstalla, jossa kysytään joka vuosi "päästätkö miehesi risteleilylle"
jos kaipasi vain merkityksetöntä seksiä.
Merkityksetöntä seksiä ihmiset yleensä harrastaa oman kätensä avulla, ei siihen tarvita naimisissa olevia miehiä tai naisia.
Kyllä tuossa on kyse ihan toisenlaisista lähtökohdista, eikä suinkaan anna positiivista luonneanalyysia näistä henkilöistä.
Mistä lähtien tämä ap:n kuvailema asia onkin av-mammojen mukaan ihan ok? Ihmettelen näitä vastauksia. Mutta kai tämä sitten on ok toimintaa palstalla, jossa kysytään joka vuosi "päästätkö miehesi risteleilylle"
Siksikö, että emme pidä asianamme mennä kasvattamaan vieraita, aikuisia ihmisiä?
Tai koska ymmärrämme, miksi joku pettää ja harrastaa irtoseksiä - ymmärtäminen on aina eri asia kuin hyväksyminen.
Ap:han ihmetteli, MIKSI joku toimii noin, mutta eiköhän se ole ihan selvä MIKSI.
-10, joka ei ole miestään ikinä pettänyt 21 vuoden avioliiton ja 26 vuoden yhdessäolon aikana-
ei kannata yrittää iskeä minkään pikkukaupungin kuten Espoon ravintoloista.
Olisi kaupparatsu ja hänen daaminsa tajunnut lähteä Helsingin yöhön. Ei Espoosta löydy mitään muita akkoja kuin jotain zontakerholaisia.
Katosin asiakseni kasvattaa tätä miestä, sillä hänen iskuyrityksensä kohdistuivat tosi moneen ja kaikki olivat sillai " että voi helkutti miten yrjö tyyppi".
Ehkäpä myös syystä tai toiseta halusin suojella tätä naista. Syistä joita en nyt tässä lähde erittelemään, mutta jotka olivat kyllä ihmisten tiedossa ja ilmeisesti tämän pilluhaukankin.
Mun mielestä siinä, että vittuilin tuolle ukkomiehelle ei ole kertakaikkiaan mitään pahaa ja tekisin saman uudelleen, anytime.
Katosin asiakseni kasvattaa tätä miestä, sillä hänen iskuyrityksensä kohdistuivat tosi moneen ja kaikki olivat sillai " että voi helkutti miten yrjö tyyppi".
Ehkäpä myös syystä tai toiseta halusin suojella tätä naista. Syistä joita en nyt tässä lähde erittelemään, mutta jotka olivat kyllä ihmisten tiedossa ja ilmeisesti tämän pilluhaukankin.
Mun mielestä siinä, että vittuilin tuolle ukkomiehelle ei ole kertakaikkiaan mitään pahaa ja tekisin saman uudelleen, anytime.
Pysy himassasi ellet osaa käyttäytyä. Vieraitten ihmisten asiat eivät kuulu sulle pätkääkään. Ihme että pariskunta ei käskenyt sinun panua helvettiin kyttäämästä.
Ehkä se vittuilu ei tehoa, joten keksi uusi tapa hoitaa kas´vatukset.
ja sen verra kuuluvasti, jotta muutkin kuulee!
Ihan oikein. Mies ei ansaitse kovin kunnioittavaa käytöstä ja vittuilukaan ei ole laitonta.
sun tiedossa voi olla jotain syitä, miksi sitä naista pitäisi suojella ja vieläkin enemmän ihmettelen, että miten ne syyt voisivat olla sen pilluhaukan tiedossa jos hän kerran on jostain pohjoisesta?
AP on provo tai vaihtoehtoisesti kapakkaruusu, joka muutti tarinaansa. Jos mies on susta sika ja törkeä jne, mikä estää sua kertomasta mistä firmasta oli kyse sen miehen kohdalla?
jos kaipasi vain merkityksetöntä seksiä.
Merkityksetöntä seksiä ihmiset yleensä harrastaa oman kätensä avulla, ei siihen tarvita naimisissa olevia miehiä tai naisia. Kyllä tuossa on kyse ihan toisenlaisista lähtökohdista, eikä suinkaan anna positiivista luonneanalyysia näistä henkilöistä.
Se on sitten tietysti ihan toinen stoori, mikä henkinen isku vasten kasvoja se on petetyille aviopuolisoille ja eroperheen lapsille, jos homma tulee ilmi.
Mutta kun on tarpeeksi irtomoraalinen, ei se kamalasti tunnonvaivoja aiheuta pettäjille itselleen. Voi tuntua kielletyltä hedelmältä eli kahtakin houkuttelevammalta ja makeammaltakin.
-11-
joku yleinen paikallisräkälän moraalinvartija?
Ehkä se naikkonen lähti mukaan koska halus munaa ja mies halus varmaan pimperoa. So simple.